בעקבות סבב של 120 מיליון דולר: סימילאר ווב מגייסת 200 עובדים
הקורונה והעלייה בפעילות אונליין עושות טוב לסימילאר ווב, שמציעה מוצר לניתוח נתונים ברשת, ובסבב הנוכחי היא מכפילה את הסכום שגייסה לפניו ● כספי הסבב ישמשו לגיוס העובדים, מהם 100 בישראל, ולמיזוגים ורכישות
סימילאר ווב הישראלית הודיעה היום (ג') כי השלימה באחרונה סבב גיוס של 120 מיליון דולר, שבעקבותיו היא יוצאת למהלך לגיוס 200 עובדים.
סבב גיוס הכספים הורכב מהשקעה ישירה בחברה ומרכישת מניות מבעלי מניות קיימים, והוא בוצע בהובלת קרן ויולה ו-ION Crossover Partners. מהחברה נמסר כי הסכום נועד להאצת תוכניות הצמיחה שלה, בהן הרחבת המודעות למותג וקידום רכישות ומיזוגים. בסך הכול גייסה סימילאר ווב עד היום 240 מיליון דולר.
הטכנולוגיה של סימילאר ווב, שהוקמה ב-2007, מאפשרת מדידה של התנהגות של גולשים, על ידי איסוף מידע ממאות מקורות, שיחד עם אלגוריתמים של למידת מכונה מסוגלת לספק תמונה מלאה של הפעילות הדיגיטלית של הלקוח בזמן אמת. יותר ממחצית מחברות פורצ'ן 100 מסתמכות על סימילאר ווב לצורך תובנות דיגיטליות, כולל תאגידי ענק כמו גוגל, וולמארט ואדידס.
באחרונה ביצעה החברה שני מהלכים המעידים על צמיחתה: האחד הוא פתיחה של משרד בסידני, במטרה להרחיב את נוכחותה במרכז אסיה ובאסיה פסיפיק (APAC), כאשר היא מתכננת לפתוח בחודשים הקרובים מספר משרדים נוספים בצפון אמריקה ובאירופה. בנוסף, סימילאר ווב מינתה שני סמנכ"לים בכירים: רון אשר, שמונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות, וקווין ספארוואי, שמונה לסמנכ"ל השיווק.
החברה, שמעסיקה קרוב ל-600 עובדים, מגייסת בימים אלה כ-200 עובדים נוספים בכל משרדיה, עם תוכניות להגדיל את כוח האדם שלה ביותר מ-30% עד סוף רבעון ראשון של 2021. כ-100 מאותן משרות מוצעות לסניף הישראלי של החברה, בעיקר בתחומי הפיתוח, השיווק והמכירות. ספציפית, בין המשרות שסימילאר ווב מציעה כרגע: מנהל צוות תמיכת לקוחות, אנליסטים, עורכי תוכן, מנהל מכירות לארגוני אנטרפרייז, ראש תחום המכירות ומנהל משאבי אנוש.
תקופת הקורונה הזניקה את הפעילות הדיגיטלית – ואת סימילאר ווב
הגיוס מתבצע על רקע הגידול הניכר בפעילות אונליין וברכישות ברשת בתקופת הקורונה. "בשיא הסגרים והעוצרים ברחבי העולם ראינו את העלייה החדה ביותר במשך הזמן שאנשים מבלים בעולמות הדיגיטליים. האצה אקספוננציאלית של הדיגיטליזציה בעולם בעקבות מגפת הקורונה הפכה את המידע שאנחנו מספקים לחברות על מה קורה בעולם הדיגיטלי לחשוב מתמיד עבור מנהלים בכירים ברחבי העולם", אמר אור עופר, מנכ"ל ומייסד סימילאר ווב. הוא ציין כי "ל-ION, שהצטרפה להשקעה בנו, רקורד מרשים של תמיכה בחברות צמיחה ישראליות, כמו פייבר (Fiverr), בלו-וין, אינפינידט ומאנדיי – תמיכה שמאפשרת להן לממש את הפוטנציאל שלהן (מאנדיי אף הפכה לחד קרן – גב"ז)".
גילי יוהאן מ-ION Crossover Partners אמר כי "במהלך החודשים האחרונים נהיה ברור שמידע תחרותי דיגיטלי, וכל שכן הנתונים והתובנות שמספקת סימילאר ווב, הפכו להכרח לכל חברה שרוצה לנצח בעולם הדיגיטלי".
תגובות
(0)