טופ אימג' הישראלית תערוך את מפקד האוכלוסין של הודו; ההיקף הכספי: מיליוני דולרים

החברה הישראלית תבצע את אחד הפרויקטים הגדולים בעולם לרישום אנושי - בהיקף של יותר ממיליארד בני אדם ● הפרויקט יבוצע באמצעות פלטפורמת ה-eFLOW של טופ אימג' תקלוט ותעבד את המידע הרלוונטי ● הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה של הודו בחרה בפתרון זה גם במפקד הקודם, שנערך ב-2001

טופ אימג' הישראלית זכתה בפרויקט לעריכת מפקד האוכלוסין של הודו ב-2011 – כך דיווחה החברה, העוסקת בפיתוח ובשיווק תוכנה לניהול וקליטת מסמכים, לבורסה.

מפקד האוכלוסין של הודו הוא הגדול מסוגו בעולם, וכולל את יותר ממיליארד אזרחי המדינה. המפקד ייערך בשני שלבים: השלב הראשון יכלול את משקי הבית, והוא מתוכנן להסתיים עד ספטמבר השנה, והשלב השני, שבו האזרחים יזוהו, ייספרו ויתועדו, צפוי להתחיל בפברואר 2011. פלטפורמת ה-eFLOW של טופ אימג' תקלוט ותעבד את המידע הרלוונטי.

בעקבות הצלחת מפקד האוכלוסין הקודם בתת היבשת ההודית, שנערך ב-2001, ואשר גם בו שימש ה-eFLOW כפלטפורמה הטכנולוגית, בחרה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה במדינה בפתרון התוכנה של טופ אימג', eFLOW4.5. הפתרון יותקן ב-16 מרכזי עיבוד מידע שישמשו את המפקד. יצוין, כי במפקד הנוכחי החברה תקלוט ותעבד מסמכים בכמות הגדולה ביותר מ-20% בהשוואה למפקד הקודם.

eFLOW4.5 כולל יכולות מתקדמות, בהן כלי עדכון מידע מבוססי ווב 2.0, המאפשרים למשתמשים בו לנהל מסמכים באופן מאובטח בכל סביבת עבודה מקוונת הכוללת דפדפן.

טופ אימג' התמודדה על ביצוע כמה מפקדי אוכלוסין שייערכו ברחבי העולם השנה ובשנים הבאות, וזכתה במכרזים שהתקיימו בבלרוס ובווייטנאם. בתריסר השנים האחרונות ערכה החברה מפקדי אוכלוסין ביותר מ-17 מדינות, בהן טורקיה, ברזיל, אירלנד, סקוטלנד, דרום אפריקה, איטליה וקפריסין.

ד"ר סי צ'נדרמולי, מנהל מפקד האוכלוסין בהודו, אמר, כי "לאחר שהשקענו בתוכנה של טופ אימג' במפקד ב-2001, צברנו ניסיון חיובי בעבודה עם פתרון זה, והחלטנו להמשיך אותו". הוא הוסיף, כי "מדובר בפרויקט מורכב, הדורש לספק למשתמשים גמישות מרבית. חלק מהיכולות מתאפשרות בשל האפשרות לעבוד בכל סביבת עבודה הכוללת דפדפן אינטרנט, והן בשל היכולת לעבוד על מספר יישומים בו זמנית, מבלי להתפשר על רמת הדיוק של המידע ואמינותו".

ד"ר עידו שכטר, מנכ"ל טופ אימג', אמר, כי "פיתחנו פתרונות מגוונים עבור ממשלות, המאפשרים להן לעבד מידע בנפח רב, ביעילות ובאופן מדויק. מידע מעודכן אודות אוכלוסיה ומשקי בית הוא קריטי עבור קבלת החלטות במגוון תחומי מדיניות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים