גיא שבתאי מונה למנמ"ר חברת כרטיסי האשראי Max

החברה מינתה את שבתאי לאחר תשע שנים בתפקידים בכירים באגף מערכות המידע ● מאיר אהרוני, סמנכ"ל הטכנולוגיות, יהיה אחראי גם על הפיתוח העסקי והחדשנות

גיא שבתאי, מנמ"ר Max. צילום: דפנה גזית

מנמ"ר חדש ל-Max: חברת כרטיסי האשראי הודיעה היום (ה') על מינויו לתפקיד של גיא שבתאי, בכיר באגף מערכות המידע שלה. בנוסף, הוחלט כי מאיר אהרוני, סמנכ"ל הטכנולוגיות, יהיה אחראי גם על הפיתוח העסקי והחדשנות. בחברה מסבירים כי המינויים החדשים הם חלק מההיערכות שלה לאתגרים העסקיים והטכנולוגיים בשנים הקרובות בענפי הפיננסים והתשלומים.

מאיר אהרוני, סמנכ''ל הטכנולוגיות, הפיתוח העסקי והחדשנות של Max. צילום: דפנה גזית

מאיר אהרוני, סמנכ"ל הטכנולוגיות, הפיתוח העסקי והחדשנות של Max. צילום: דפנה גזית

שבתאי, בוגר הטכניון, בעל תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע ותואר MBA, מכהן כמנהל בכיר באגף מערכות המידע של Max מ-2012 – הרבה לפני ששמה שונה מלאומי קארד לשמה הנוכחי – ומילא בו מגוון תפקידים. בארבע השנים האחרונות הוא משמש כמנהל מחלקת קשרי הלקוחות והדטה, שכוללת אחריות על מערכות ה-CRM והטלפוניה של החברה, כמו גם על ערוצי הלקוח, אתרי הדיגיטל והאפליקציה, ה-BI, הדטה ומטה האגף.

כמנמ"ר, ינהל שבתאי את כלל יחידות מערכות המידע של Max, כמו גם את הפעילויות של החברה בעולמות הפיתוח, התשתיות ואבטחת המידע.

לדבריו, "אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה בכל הנוגע לכסף שלנו – לא רק סביב שיטת התשלום, אלא גם בהזדמנות לנהל את כל העולם הפיננסי שלנו במקום אחד ובפשטות. זה האתגר האמיתי של הארנקים החדשים ושל מערכות המידע, שיאפשרו אותה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים