LG סלולר – הסוף
ענקית האלקטרוניקה הכריזה היום, כי אכן היא סוגרת את פעילות הסלולר שלה, לאחר שההחלטה אושרה על ידי מועצת המנהלים ● מנהל התקשורת הגלובלי: "זהו משחק של מספרים ולא תחרות על פופולריות"
הדיווח שפורסם בסוף השבוע היה נכון, ו-LG הכריזה היום, כי אכן היא סוגרת את פעילות הסלולר שלה, לאחר שההחלטה אושרה על ידי מועצת המנהלים. הפסדים מצטברים ומיליארדי דולרים שבוזבזו על מכשירים "משוגעים" ירדו לטמיון, וענקית האלקטרוניקה סתמה את הגולל רשמית על חטיבת הסלולר שנאבקה על קיומה מול התחרות העזה.
בהצהרה שפרסמה החברה היא ציינה, כי "ההחלטה העסקית של LG לצאת משוק הסלולר התחרותי תאפשר לחברה להתמקד בגידול תחומים אחרים, כגון רכיבים לרכבים חשמליים, מכשירים מחוברים, בתים חכמים, רובוטים, בינה מלאכותית, פלטפורמות B2B ושירותים. LG תלך קדימה ותמשיך למנף את המומחיות שלה בתחום הסלולר ותפתח טכנולוגיות קשורות, כמו G6, כדי לסייע בהמשך חיזוק התחרות בתחומי עסקים אחרים. טכנולוגיות הליבה שפותחו במהלך שני העשורים האחרונים שבהם LG פעלה בעסקי הסלולר יישמרו ויוחלו על מוצרים קיימים ועתידיים".
עוד ציינה החברה בהודעתה, כי "המלאי הנוכחי של הטלפונים של שלה ימשיך להיות זמין לרכישה, וכי היא תספק שירותי תמיכה ועדכוני תוכנה ללקוחות קיימים בעלי טלפונים סלולריים של החברה למשך התקופה הקרובה. LG תעבוד בשיתוף פעולה עם ספקי החברה ושותפיה העסקיים לאורך כל תהליך הסגירה של יחידת הסלולר של החברה. פרטים בנוגע לעובדי חטיבת המובייל בחברה יתקבלו ברמה המקומית בכל אזור".
החברה צפויה להשלים את הסגירה של עסקי הסלולר עד סוף יולי, על אף שתמשיך למכור עוד כמה דגמים לאחר תאריך זה.
עוד הוסיפה LG, כי תמשיך לבחון מכירה אפשרית של נכסים מסוימים בעקבות סגירת פעילות הסלולר של החברה.
על אף ניסיונותיה של LG לשנות את מצבה של חטיבת הסלולר באמצעות מכשירים חדשניים וייחודיים, דגמי ה-Velvet וה-Wing לא זכו לתשומת לב גדולה בקרב ציבור הצרכנים. גם המכשירים כפולי המסך, לצד ההבטחה למכשיר עם מסך מתגלגל לא היה בהם די כדי לגרום לצרכנים להיפרד ממכשיריהן של השחקניות המובילות אפל וסמסונג, ומנגד, עושר המכשירים הזולים יותר של מתחרות כמו שיאומי ו-וואן-פלוס פילסו דרך וכבשו נתחי שוק.
"העזיבה של מותג LG את תחום הסלולר עשויה לאכזב כמה, אבל אנחנו חיים בתעשייה שבה חיפוש ועשייה של מה שעונה על האינטרסים של העובדים ובעלי המניות חשוב גם כן בצורה מכריעה", ציין מנהל התקשורת הגלובלי של החברה. "זהו משחק של מספרים ולא תחרות על פופולריות", אמר.
תגובות
(0)