תוכן שיווקי
לקראת כנס Salesforce Live: Israel 2021, ביום ג', ה-22 ביוני

שישה נושאים שאסור לפספס בכנס Salesforce Live: Israel 2021

10/06/2021 13:36

כמעט בן לילה, עם פרוץ מגפת הקורונה, עבר תחום המכירות מלחיצות ידיים לזום, מוקדי שירות יצאו מבנייני המשרדים ועברו לשירות מהסלון, אירועי שיווק נפרדו ממרכזי הכנסים ועברו לסמינרים ברשת, והמסחר עבר מחנויות פיזיות לאתרים דיגיטליים. האירוע השנתי הגדול של סיילספורס, Salesforce Live: Israel 2021, שיתקיים ביום ג', ה-22 ביוני, יעסוק השנה במצב החדש הזה, ששינה את האופן שבו אנחנו עובדים, לאחר שחברות נדרשו למצוא דרכים חדשות לתקשר עם הלקוחות שלהן ולעזור לעובדיהן להצליח מכל מקום.

באירוע ישתתפו דוברים מחברות פורצות דרך במשק הישראלי וירואיינו מובילי דעה ממגוון רחב של תחומים בתעשייה. בסשן הפותח יתארחו מנהלים במיטרוניקס, אאוטבריין, נטפים ואיחוד הצלה, וניתן יהיה ללמוד מהם כיצד הסתגלו עסקים בכל הגדלים למצב, ולראות איך הצלחה מכל מקום היא לא עוד סיסמה, אלא הכרחית ואפשרית.

להרשמה לאירוע לחצו על התמונה

להרשמה לאירוע לחצו על התמונה

אלה הנושאים שאסור לכם לפספס בכנס:

חוויית לקוח
שינויים מהירים וצמיחה הכרחית היו המאפיינים המרכזיים בענפי השירות בשנה האחרונה. בשיחה מרתקת עם נציגי סלברייט ודנאל סיעוד ידובר על המהפכה הדיגיטלית, שסוף סוף הופכת את המטרה הזו למציאות, ועל הכלים שבהם ניתן להשתמש כדי ליצור חוויית לקוח טובה יותר ולפגוש את הלקוחות בכל מקום שבו הם נמצאים.

עבודה מכל מקום
העולם הפך לסביבה דיגיטלית שבה עבודה מכל מקום היא דבר נפוץ – מה שהשפיע על הדרך שבה כל אחד מאיתנו משתף פעולה, מתקשר ומקבל תמיכה. בעזרת כלי קוד פשוטים בפלטפורמת סיילספורס ניתן להפוך תהליכים ידניים של המחלקות השונות לאפליקציות, שיעצימו את כל הצוות. בסשן ייעודי לנושא, ניתן יהיה לשמוע עוד על פלטפורמת פיתוח אפליקציות המאפשרת בניית אפליקציות שהופכות כל מחלקה לפרודוקטיבית יותר.

דיגיטציה וטרנספורמציה דיגיטלית
כשלקוחות מתחילים במחקר שלהם לגבי הקנייה הבאה, ולאחר מכן עוברים את מסע הלקוח שמותאם אליהם באופן אישי ומשתפים את חוויית הקנייה עם אחרים – הכול מתחיל ונגמר במסחר אלקטרוני. בשנה האחרונה הבנו שדיגיטציה היא מרכיב מרכזי עבור אותו מסע לקוח, תקשורת ברורה ועיצוב חוויית הלקוחות. אבל מאיפה מתחילים? בשיחה עם נציגים ממאמאגורו ומשסטוביץ' יסופר כיצד הם הפכו את התהליכים הדיגיטליים שלהם למנוע צמיחה, שמאפשר להם להצליח בכל עת ומכל מקום.

טרנספורמציה בתעשייה
במהלך שנת הקורונה, חברות התעשייה האיצו את הדיגיטציה של ממשקי הלקוחות שלהן ובפעילות הפנימית שלהן. לצד הדיגיטציה המואצת, אנחנו רואים גם את תעשיית הייצור עוברת ממודלים עסקיים הממוקדים במוצרים למודלים ממוקדי לקוחות. בסשן הייעודי יסוקרו המגמות החמות ביותר בתעשייה והדרכים שבהן ניתן ליישם אותן גם בארגון שלכם.ן.

בינה מלאכותית כמנוע צמיחה
החלטות המבוססות על נתונים ידועות כמנבאות טובות יותר של השוק. הן מדויקות יותר מתחושות הבטן שלנו ונטולות הטיה ומניפולציה אנושית. אבל האם ידעתם.ן ששימוש בטכניקות מכירה מתקדמות יחד עם יכולות בינה מלאכותית יכול להאיץ את הצמיחה של העסק שלכם.ן? בסשן מרתק עם אנשי אנוונטיבה וריסקיפיד יסופר כיצד הם ניצלו את כוחם של הנתונים וה-AI כדי להבטיח צמיחה והצלחה.

היפר-פרסונליזציה בתחום הבריאות
אולי שמעתם.ן על היפר-פרסונליזציה בתור הטרנד הכי חם בעולם הבריאות – אבל מה זה אומר בפועל ואיך תוכלו להשיג את זה? בשיחה על מינוף חכם של מידע מנהלי, שלעתים קרובות שווה ערך בחשיבותו למידע קליני, עם פלטפורמת סיילספורס ידובר על הערך שהמרכזים הרפואיים רואים בפלטפורמה, ויוצעו הדגמות סביב יישומי משתמשי קצה ויצירת חוויית מטופל כוללת טובה יותר.

אירוע Salesforce Live: Israel 2021 יתקיים ביום ג' הקרוב, ה-22 ביוני, בין השעות 15:00-10:00. להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים