מלם-תים רכשה את קבוצת SRL תמורת 15 מיליון שקלים

מקורות המקורבים לעסקה העריכו, כי בכוונת הנהלת קבוצת מלם-תים למנף ולפתח באופן ניכר את שתי החטיבות של קבוצת SRL, בין השאר בהטמעת פרויקטים על ידי SRL ללקוחות מלם-תים ● במסגרת הרכישה תפעל SRL, המעסיקה 120 עובדים, כחברה בת בקבוצת מלם-תים ● שלמה איזנברג, מנהל העסקים הראשי של מלם-תים: אנו רוצים להרחיב את פעילותנו בעולם המוצרים, וכן להיכנס לתחום ה-BI

שלמה איזנברג, יו"ר מלם תים

מלם-תים רכשה היום (א') את קבוצת SRL תמורת 15 מיליון שקלים – כך נודע לאנשים ומחשבים. במסגרת הרכישה, שמותנית באישור הממונה על ההגבלים העסקיים, תשמש SRL ו-120 עובדיה כחברה בת בקבוצת מלם-תים.

הקבוצה הנרכשת, שפועלת ממשרדיה שבקרית עתידים, כוללת שתי חטיבות. האחת, השירותים המקצועיים – המתמחה בין היתר בתחומי ה-BI, אינטגרציה וארכיטקטורה, פיתוח, ניהול בסיסי נתונים, תכנון ניהול ומיטוב של תהליכים עסקיים (BPM) וייעוץ בתחום ה-SOA. החטיבה השניה, חטיבת המוצרים, מייצגת בישראל באופן בלעדי את כלי הבינה העסקית WebFOCUS, את כלי AgilePoint ל-BPM, ואת מוצר Intel ExpressWay לתחום ה-XML Gateway ואבטחת אינטרנט.

מקורות המקורבים לעסקה העריכו, כי בכוונת הנהלת קבוצת מלם-תים למנף ולפתח באופן ניכר את שתי החטיבות של קבוצת SRL, בין השאר בהטמעת פרויקטים על ידי SRL ללקוחות מלם-תים. עוד נודע, כי הנהלת מלם-תים שוקלת להפוך את SRL לפלטפורמה בה תרוכז פעילות הקבוצה למכירת מוצריה, בין השאר, אופן טקסט (OpenText).

חטיבת המוצרים של SRL אמורה להצטרף למהלך של בניית פעילות ממוקדת מוצרים בקבוצת מלם-תים – מהלך אותו החל בועז פרלמן, מנהל האגף, לפני כחצי שנה. בהנהלת מלם-תים מקווים, כי יחד עם מוצרים נוספים אשר כבר משווקים בישראל על ידי מלם-תים, תהפוך פעילות זו להיות לאחת מחברות מוצרי התוכנה המובילות בישראל.

בראיון לאנשים ומחשבים אמר שלמה איזנברג, מנהל העסקים הראשי של מלם-תים, כי "קבוצת SRL היא חברה ותיקה, עם מוניטין יוצא מן הכלל, ועובדים שהם חבורת מומחים מקצועיים". לדברי איזנברג, "הרציונל לרכישה הוא כפול: אנו רוצים להרחיב את פעילותנו בעולם המוצרים, וכן להיכנס לתחום ה-BI, בו אנו רואים מנוע צמיחה. מלם-תים תוסיף ותרחיב את פעילות המוצרים שלה לתחומים נוספים ותעמיק את אחיזתה בייצוג המוצרים הקיימים. כך, רכישת SRL עונה על צורך כפול זה". הוא הוסיף, כי "ברור שרכישת קבוצת SRL תועיל גם למיצובה של SRL כפורצת דרך בתחום ה- Active BI".

הבעלים ומייסדי SRL – דני בראונשוייג, מנחם שחף ויעקב אנגר, ימשיכו לעבוד בחברה. השלושה מסרו, כי "המהלך הוא בשורה טובה עבור כל עובדי SRL, שכן הרכישה פותחת עבורם הזדמנויות חדשות ומאתגרות". השלושה הוסיפו כי "השילוב של SRL בקבוצת מלם-תים, יעניק לה יציבות עסקית ברורה ולטווח ארוך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים