לא רק Windows – גם Office זוכה לעיצוב חדש

מיקרוסופט מעדכנת את העיצוב של חבילת התוכנות המשרדיות Office לאותה שפה עיצובית של Windows 11

Office בעיצוב חדש. צילום: מיקרוסופט

מיקרוסופט מתכוונת למתוח את העיצוב המחודש  שהיא מעניקה ל-Windows עד כדי הפיכתו ל-Windows 11, כזכור, גם אל ערכת התוכנות המשרדיות Office. כמו מערכת ההפעלה, החלונות בתוך Office יקבלו זוויות מעוגלות יותר, עם אותה ערכת צבעים וגופנים שנבחרה גם עבור Windows, ועם עיצוב חדש עבור סרגלי הפקודות של היישומים השונים שמרכיבים את הערכה.

אחת האופציות שכבר ידוע עליהן היא, ש-Office תתאים את עצמה לגון הערכה שבה משתמשת Windows עצמה, בהירה או כהה. לא יקרה יותר, לדוגמה, שמשתמש יבחר לעבוד עם רקעים כהים במערכת, ואז ייכנס ל- Office שתבזיק לו בלבן מול העיניים.

הנסיינים המנויים ל-Office Insiders כבר יכולים להוריד את גירסת הסקירה של ה-Office החדשה, אבל רק אחרי שימחקו מהכונן שלהם את ה-Office הקודמת, במיוחד אם מדובר בגירסת 32 ביט. מי שירצה גם יוכל להוריד גירסת בדיקה של Office עבור מעבדי ARM – מיקרוסופט כבר השיקה גירסה שמותאמת ל-M1 של אפל מוקדם יותר השנה, והגירסה החדשה כבר אמורה לעבוד עם כל מעבד ARM.

התוכנות שכבר אפשר לבדוק בהן את העיצוב החדש הן Word, Excel, PowerPoint ו-One Note. כדי להפעיל את העיצוב החדש צריך ללחוץ על הרמקול בשורת הפקודה ואז לבחור את האפשרות Coming Soon.

בנוסף, למרות שהיא שואלת, כאמור, את העיצוב מ-Windows 11, חבילת Office החדשה תהיה זמינה גם ל-Windows 10.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים