עמי שטרמר מונה לסמנכ"ל שירות לקוחות בסלקום
עמי שטרמר (40), נשוי ואב לשלושה, מונה לתפקיד סמנכ"ל שירות לקוחות בסלקום. האגף אחראי למתן שירות ותמיכה ללקוחות הסלולר הטלוויזיה והסיבים.
שטרמר החל את דרכו בסלקום לפני כ-18 שנים כנציג שירות לקוחות. מאז מילא שורה של תפקידי ניהול, בהם ניהול תחום לקוחות הזהב של סלקום ועד לאחרונה ניהול מחלקת השירות של אגף הלקוחות העסקיים.
אבי גבאי, מנכ"ל סלקום, ציין, כי "עמי הוא מנהל ומנהיג מוכשר שצמח מנציג שירות דרך תפקידי ניהול ומקבל אחריות על כלל מערך השירות שלנו, שזכה רק לאחרונה במרבית המקומות הראשונים בנתוני משרד התקשורת. אין לי ספק שהאהבה של עמי למתן שירות וללקוחות תוביל אותנו למדרגה גבוהה יותר באיכות השירות ובהוגנות שהיא ערך מרכזי עבורנו".
שרות מתחת לכל ביקורת המתנות למעלה מ45 דקות וחאחר מכן מנתקים הםסקות בשידורים אתמול וביום למעלה מ6 שעות אין שידורים לא עונים אבל להתחברות עונים מיד .חבל שהתנתקתי מיס אבח נפלתי בכל מקרה כל התארכים אצלי עם ההמתנות והתקלו. שהעביר לתביעות קטנות.