One1ERP הטמיעה מערכת שלה באבוקדו גרנות בפרויקט בהיקף מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט ייושמו המודולים הלוגיסטיים והפיננסיים, לרבות מיחשוב מלא של כל תהליך הייצור, כולל הבקרים ברצפת הייצור ● הפרויקט נעשה בשל העובדה שאבוקדו גרנות הקימה בית אריזה חדש, שביכולתו למיין ולארוז תוצרת חקלאית בסדר גודל של 40 טונות בשעה

One1 מטמיעה בימים אלה מערכת למיחשוב רצפת הייצור באבוקדו גרנות. הפרויקט להטמעת המערכת, פרי פיתוחה של החברה, החל באחרונה וצפוי להסתיים באוקטובר השנה. במסגרת הפרויקט ייושמו המודולים הלוגיסטיים והפיננסיים, לרבות מיחשוב מלא של כל תהליך הייצור, כולל הבקרים ברצפת הייצור. עלותו מוערכת במיליון שקלים, וכוללת אחריות ושירות למשך שלוש שנים.

הפרויקט נעשה בשל העובדה שאבוקדו גרנות הקימה בית אריזה חדש, הכולל מכונות וציוד חדישים בעלות של מיליוני דולרים. ביכולתו של בית האריזה למיין ולארוז תוצרת חקלאית בסדר גודל של 40 טונות בשעה. כך, לדברי אנשי אבוקדו גרנות, הוא יהפוך לבית האריזה הגדול בארץ.

לדברי דני קונפורטי, סמנכ"ל הכספים באבוקדו גרנות, "כחלק מבנייתו של המפעל החדש, החלטנו על מיחשוב תהליך הייצור עם One1ERP. המערכת המיושמת בימים אלה עונה על הצרכים המיוחדים של המפעל החדש ויוצרת מערך כולל של כל המערכות המתממשקות. כך, יש לנו בקרה ושליטה מלאה על כלל התהליכים בייצור ובאריזה של האבוקדו".

רונן בנבניסטי, מנכ"ל One1ERP, ציין, כי "הפרויקט היווה עבורנו אתגר בהיבטים של לוחות זמנים, היקף הפעילות והמורכבות". הוא הוסיף, כי הפרויקט מצטרף לפרויקטים נוספים שיישמה החברה באחרונה, שבוצעו, בין השאר, באמבר, אפאי ומילובר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים