רכישה כל ישראלית: SQLink קנתה את זיגיט בשמונה מיליון שקלים
הנרכשת מתמחה בתכנון, אפיון, פיתוח וניהול אפליקציות ואתרים גדולים ומורכבים, מבוססי ווב ומובייל ● זו הרכישה השנייה שמבצעת SQLink בתוך שבועות ספורים
SQLink רכשה את זיגיט הישראלית תמורת כשמונה מיליון שקלים – כך הודיעה הרוכשת היום (ב').
זיגיט, שמונה כ-30 עובדים, הוקמה ב-2016 ומתמחה בתכנון, אפיון, פיתוח וניהול אפליקציות ואתרים גדולים ומורכבים, מבוססי ווב ומובייל.
החברה יצרה את מודל "צוות דיגיטל", שמספק ללקוח הארגוני פתרונות דיגיטליים. הצוות כולל מומחים מתחומי פעילות שונים, דוגמת ניתוח מערכות, ארכיטקטורה, טכנולוגיות, מסע לקוח, חוויית משתמש, ממשק משתמש (UI/UX), פיתוח Full Stack ובדיקות. לשם כך ישנם שלושה שלבים מרכזיים: מיפוי עסקי-טכנולוגי של צרכי הארגון והצגת תוכנית עבודה ויעדים ברורים, בניית החזון הדיגיטלי שלו והצבת פעילות הדיגיטל בחוד החנית של הארגון, לטובת שיפור עסקי מתמיד.
תמיר גורן, יו"ר SQLink, אמר כי "מצאנו בזיגיט DNA שתואם את הפילוסופיה שלנו כיצד לנהל פעילות מול לקוח, במיוחד בתחום הדיגיטל". גלעד רבינוביץ', מנכ"ל הקבוצה, ציין כי "הרכישה תרחיב באופן ניכר את הפתרונות העסקיים והטכנולוגיים שנציע לחברות במשק".
לדברי עמית מלר, מייסד ומנכ"ל זיגיט, "החיבור עם קבוצת SQLink ירחיב באופן משמעותי את מנעד הפתרונות המשלימים בעולמות הדיגיטל, שבהם אנחנו מתמחים".
הרכישה הנוכחית מגיעה לאחר שביוני השנה SQLink קנתה את ג'יניוס דטה סיינס, שאף היא חברה ישראלית, תמורת שבעה מיליון שקלים. ג'יניוס היא חברת בוטיק שמתמחה בבינה מלאכותית. היא הוקמה ב-1988 על ידי חזי הבר וז'קי ליפסקר, המשמשים כמנכ"לים משותפים בה. ג'יניוס מתמחה בהיבטים השונים שבניתוח ובמדע הנתונים. הפתרונות שלה עונים לבעיה עסקית-תפעולית, עם חיבור לפן העסקי, ניתוח נתוני הארגון ובחירה בגישה אנליטית מתאימה.
המופיעים בתמונה שלמעלה: מימין – תמיר גורן, מייסד ויו"ר SQLink; רון יניב, סמנכ"ל בזיגיט; עמית מלר, מנכ"ל זיגיט; משה מורשת, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-SQLink; וגלעד רבינוביץ', מנכ"ל SQLink.
תגובות
(0)