שירות סטרימינג חדש של CNN יושק בתחילת השנה הבאה

השירות מבית הרשת האמריקנית המפורסמת - CNN+ שמו - יציע שילוב של תכני חדשות ועוד בלייב ובמתכונת און דימנד, ואלו יהיו "נפרדים ונבדלים" מהקיים בטלוויזיה כיום, כך לטענת קברניטיו

שירות הזרמות חדש בקרוב. CNN+. צילום אילוסטרציה: BigStock

רשת CNN הודיעה שהיא מתכננת להשיק שירות הזרמות (סטרימינג) למנויים שהופעת הבכורה שלו מתוכננת לרבעון הראשון של 2022.

רשת החדשות האמריקנית המפורסמת מסרה כי שם השירות יהיה פשוט CNN+, ושלמעשה הוא ירחיב את הפעילות הנוכחית שלה, עם חוויה חדשה המשלימה את תכני הליבה הקיימים ב-CNN, כולל אלו המופיעים בפלטפורמות הדיגיטליות.

תחרות נוספת לשירותי הסטרימינג הקיימים

ב-CNN+ יוצעו תוכן מקורי, בלייב ובאון דימנד, יחד עם תכונות אינטראקטיביות, ואלו יונגשו ללקוחות כשירות עצמאי, עם תכנים שיהיו נפרדים מערוצי הטלוויזיה שלה, CNN International, HLN ו-CNN en Español.

עם ההשקה, השירות יכלול 8-12 שעות סטרימינג של תכנית חדשות בלייב ותכנית יומית הכוללת כמה מהטאלנטים הבולטים ביותר של CNN, כמו גם דמויות חדשות שיחברו אליהם.

החברה טרם מסרה פרטי תמחור או תאריך השקה מדויק לשירות.

חשוב להדגיש כי לא מדובר בסטרימינג שיתמסר ויוקדש רק לתכני חדשות, כי אם בשירות שינסה להתחרות גם בנפליקס, אפל TV+, דיסני+, אמזון פריים ודומיהם. CNN+ יושק, כאמור, עם ספרייה של תכנים קיימים ומקוריים של CNN. בהמשך השנה ירכיז השירות גם על תוספת של סדרות מקוריות חדשות וסרטים שפותחו במיוחד בעבור CNN+ .

ל-CNN תמשיך להיות אפליקציה אחת, דרכה מנויי השירות יוכלו לגשת להזרמה, ומנויי הטלוויזיה בתשלום יוכלו להמשיך לקבל את ה-TV Everywhere. בנוסף היישום האחוד יכלול את שירותי הטלוויזיה הליניאריים של CNN מהערוצים הקיימים כיום, ואלו יהיו זמינים אך ורק למנויי טלוויזיה בתשלום. מנויים אלו יוכלו גם להירשם ל-CNN+ מתוך האפליקציה.

חייבת מקוריות כדי לכבוש את עולם הסטרימינג. CNN. צילום: BigStock

חייבת מקוריות כדי לכבוש את עולם הסטרימינג. CNN. צילום: BigStock

"דבר כזה עדיין לא קיים"

"CNN המציאה את החדשות בכבלים בשנת 1980, הגדירה חדשות אונליין בשנת 1995, וכעת היא נוקטת בצעד חשוב בהרחבת סוגי החדשות על ידי השקת שירות סטרימינג ישיר לצרכן למינויים בשנת 2022", אמר ג'ף צוקר, יו"ר חדשות וורנר מדיה וספורט, ונשיא CNN העולמית.

"כשם המהימן והמוכר ביותר בחדשות, ל-CNN טווח הגעה עולמי ללא תחרות, טאלנט ברמה עולמית וספריית תוכן קיימת עמוקה, הכוללת סדרות וסרטים עטורי פרסים. בנוסף להיצע טלוויזיה שמעולם לא היה חזק יותר, שנותר בליבת מה שאנחנו עושים היום, אנו מציעים לצרכנים מוצר סטרימינג שמגדיל את הטווח וההיקף של המותג CNN באופן שאף אחד אחר לא עושה. דבר כזה עדיין לא קיים", המשיך וציין צוקר, שצוטט בהודעת החברה לתקשורת.

למרות הבטחות אלו, למעשה בתחום שבו היא הכי חזקה, שהוא כמובן החדשות, עומדת CNN להתמודד עם שוק הזרמות צפוף ביותר.

לזירה הנחשקת הזו נכנסו בין השאר, ועוד ייכנסו בעתיד הקרוב, לא רק CNN אלא גם רשתות החדשות פוקס ניוז, המתמקדת בשירות המנויים שלה, פוקס ניישן, העוסק יותר בלייף סטייל, בתוכן תיעודי ובפרשנויות, כמו גם MSNBC וחברת האם שלה, NBCUniversal, המריצה שירות בשם Peacock. ל-CNN+ אמור להיות עם זאת את יתרון שידורי החדשות המיוחדים שהיא תציע בלייב במשך שעות ארוכות מדי יום. אם שירות זה אכן יהיה מגוון ומקורי, היא עשויה להצליח בתחום הסטרימינג בזכותו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים