משרד התקשורת קנס את הוט טלקום: לא אפשרה ללקוחות להתנתק מהשירות

 משרד התקשורת הטיל על הוט טלקום קנס של 262,610 שקלים בעקבות פעולות פיקוח שערך, ועלה מהן כי בכ-170 מקרים לקוחות פנו להוט טלקום בניסיון להתנתק מהשירות, אך נתקלו בחוסר מענה ו/או עיכוב בטיפול מצד החברה

קנס להוט טלקום

משרד התקשורת הטיל על הוט טלקום קנס של 262,610 שקלים בשל הפרות של אי מענה ועיכוב טיפול במנויים שביקשו להתנתק מהשירות.

בעקבות פניות רבות של מנויי הוט טלקום למשרד התקשורת ערך אגף פיקוח ואכיפה במשרד פעולות פיקוח, שעלה מהן כי בכ-170 מקרים לקוחות פנו לחברה בניסיון להתנתק מהשירות, אך נתקלו בחוסר מענה ו/או עיכוב בטיפול מצד החברה.

בהודעת המשרד צוין, כי "המשרד ממשיך לעקוב אחרי התנהלות החברה, ונציין כי בשנת 2021 חל שיפור בטיפול החברה בבקשות הלקוחות להתנתק מהשירות".

לדברי יועז הנדל, שר התקשורת, "זוהי זכות בסיסית של כל אזרח להתנתק משירות ברגע שהוא חפץ בכך. חברת תקשורת שתגרור רגליים כדי להרוויח עוד זמן תשלום בכוונה או בטעות תמצא עצמה מול סנקציות כלכליות. חברות שמחזיקות 'לקוחות שבויים' פוגעות בעצמן. הנחיתי את צוות הפיקוח במשרד להמשיך לאסוף תלונות ולהגיב בהתאם, עד שהכסף יוחזר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים