אדוונטק תספק שירותי ייעוץ ותחזוקה למערכת ה-ERP של הכוח הרב לאומי בסיני; ההיקף: שני מיליון ש'

מדובר בפרויקט במיקור-חוץ, לתקופה של שלוש שנים ● השירותים שתספק אדוונטק כוללים תחזוקה שוטפת וכן פיתוחים והרחבות למערכת ה-ERP של סאפ ● הפעילות תכלול מגוון רחב של התמחויות, וישולבו בה מפתחים, אנשי תשתיות סאפ ויועצים בתחומי הכספים, הבקרה, הלוגיסטיקה וניהול משאבי האנוש

אדוונטק תספק שירותי ייעוץ ותחזוקה במיקור-חוץ למערכת ה-ERP של סאפ (SAP) המותקנת בכוח הרב לאומי שפועל בסיני, מכוח הסכם השלום בין ישראל למצרים. השירותים יסופקו על ידי חטיבת הסאפ של אדוונטק. ההיקף הכספי של ההסכם הוא שני מיליון שקלים, ותוקפו – שלוש שנים.

השירותים הנכללים בהסכם הם תחזוקה שוטפת וכן פיתוחים והרחבות למערכת. הפעילות תכלול מגוון רחב של התמחויות, וישולבו בה מפתחים (ABAP), אנשי תשתיות סאפ (BASIS) ויועצים בתחומי הכספים, הבקרה, הלוגיסטיקה וניהול משאבי האנוש.

הכוח הרב לאומי פועל בארבעה מרכזים עיקריים: מטה הארגון נמצא ברומא, וכן יש לו נציגויות בישראל ובמצרים ושני בסיסים בסיני – הצפוני באזור אל-עריש והדרומי באזור שארם א-שייח'. עיקר הפעילות תבוצע בישראל וחלקה, באמצעות ביקורים שוטפים, בשאר האתרים המרכזים, בהתאם לצרכים.
.
זאב ינאי, מנכ"ל קבוצת אדוונטק טכנולוגיות, אמר, כי "ההסכם מוכיח את עובדת היותנו חברה שיכולה לתת מענה לארגונים בינלאומיים, הן בפיתוח והן בתחזוקה שוטפת לאורך זמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים