תוכן שיווקי

BMC ישראל ומטריקס ממשיכות ברצף זכיות בסקר השנתי של STKI

הזכייה האחרונה של BMC, העשירית ברציפות, היא בגין מובילות בקטגוריית ה‑IT Operations Management ● במקביל לזכייתה של BMC, גם מטריקס - הנציגה הבלעדית של BMC בישראל - זכתה באותם התחומים כחברת VAR

17/10/2021 12:52
מימין: יורם אלול, מנהל פעילות BMC ישראל ומזרח אירופה. צילום: אסף ספקטור. משמאל: רונן שוורץ, מנהל אגף BMC במטריקס. צילום: יח"צ

חברת BMCהמובילה העולמית בפתרונות לניהול מערכות IT – זכתה בפעם העשירית ברציפות לתואר מובילה (Tier-1) בתחום ה-IT Operations Management בדירוג השנתי של חברת STKI, בזכות הפתרונות המובילים Control-M ו-BMC Helix Discovery.

החברה זכתה בדירוג גבוה בשני תחומים: ITSM – Service Desk; ו-IT Operations, Asset Management, APM, AIOPS Monitoring, and Workload-Scheduling.

"הזכייה המתמדת של BMC כמובילה (Tier-1) בסקרי השוק של STKI הינה בעלת משמעות גדולה", אמר פיני כהן, EVP ואנליסט בכיר ב-STKI. "רצף של זכיות לאורך עשור שלם הוא מרשים, במיוחד בהתחשב בכך ש-STKI בוחנת לעומק את כלל פעולות הספקים בשוק ה-IT Enterprise, כולל יצירת קשר עם הלקוחות, ותוך בחינת תפישת הלקוחות לגבי הערך שהם קבלו ושל מיקום הספק כמוביל בתחומו".

"לאחר שנה מאתגרת ביותר בישראל ובכל העולם בה שווקי העולם, שרשראות האספקה ומצבות כוח האדם הושפעו לרעה בגין משבר הקורונה, אנחנו גאים במיוחד בזכייה החוזרת של BMC כמובילה בתחומי ניהול מערכות IT של STKI", אמר יורם אלול, מנהל פעילות BMC ישראל ומזרח אירופה. "BMC ממשיכה למשוך קדימה בפיתוח וביישום של הפתרונות הטובים ביותר בשוק, אשר באים להגן, לייעל, ולשפר את הביצועים של מערכות ה-IT של חברות במגוון כמעט בלתי נגמר של תחומים".

מטריקס – שותף פלטינום של BMC כבר מעל ל-25 שנה

במקביל לזכייה של BMC, גם חברת מטריקס, הנציגה הבלעדית של BMC בישראל, זכתה באותם התחומים כחברת VAR. גם היא זוכה בתארים אלה כבר שנים רבות ברציפות. "אנחנו ממשיכים ללכת צעד אחר צעד יחד עם שותפתנו BMC בקבלת הכרה כמובילים בתחומים שלנו, אבל לא רואים בזה דבר שמובן מאליו", אמר רונן שוורץ, מנהל אגף BMC במטריקס.

"אנו שותף פלטינום של BMC כבר מעל ל-25 שנה, בהן אנחנו  גאים לייצג אותה ולספק ללקוחותינו את תוצרתה המצוינת, לרווחת כל הנוגעים בדבר".

ב-18 באוקטובר, יום ב' הקרוב, תוכלו לפגוש את הצוות של BMC ומטריקס באירוע STKI Summit 2021 ולקבל הדגמה חיה של מגוון הפתרונות שלהן

אירועים קרובים