הסתיימה התקלה בפרטנר – שפגעה בגלישה בסלולר ובסיבים האופטיים

על פי הודעת החברה, "בשל עומסים ברשת, חלק מהלקוחות חוו האטה משמעותית בגלישה; הגלישה תקינה כעת, ואנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה"

הרגלי הצריכה של הישראלים לפי פרטנר

פרטנר הודיעה היום (ג') בצהרים כי היא תיקנה את התקלה, שגרמה לבעיות בגלישה – הן באינטרנט הסלולרי והן בשירות הסיבים האופטיים של החברה שלה. בהודעה שפרסמה החברה נכתב כי "בשל עומסים ברשת, חלק מלקוחות פרטנר חוו בשעות הצהריים המוקדמות האטה משמעותית בגלישה. הגלישה תקינה כעת, ואנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה".

בהודעה שפרסמה החברה בעמוד הפייסבוק שלה שעה קלה לאחר שהתקלה החלה להשפיע נכתב: "לקוחות יקרים, קיימים עומסים ברשת הסלולר אשר גורמים להאטה בגלישה לחלק מהלקוחות. אנו פועלים לוויסות העומסים ולהשבת הגלישה התקינה באופן מלא".

מנויים שונים על השירותים של פרטנר השתמשו בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות כדי להביע את כעסם. אחת מהם כתבה בעמוד שלה בפייסבוק: "מת הפרטנר? אין לי אינטרנט בבית, אין לי אינטרנט בטלפון, אין אפשרות לחייג למוקד שלהם… מזל שיש Wi-Fi של שכנים. עוד מישהו חווה?" לקוח אחר ציין: "לכולם יש תקלות. המינימום זה להשאיר את מוקד השירות עובד ולא להוריד שאלטר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים