"הגיבורים מאחורי הגיבורים": קמפיין גיוס העובדים המקורי של סלברייט

החברה, שפיתחה טכנולוגיה שמסייעת לפענוח פשעים, יצאה בקמפיין מקורי להבאת טאלנטים אליה ● היא יצרה ארבעה גיבורי על - שכולם מתבססים על המקצועות שבהם עוסקים העובדים שלה

אחד ה-"גיבורים" של סלברייט.

התחרות, שלא לומר מלחמה, על טאלנטים בהיי-טק הישראלי היא עזה, וחברות לא בוחלות באמצעים כדי "לזכות" בה. בגלל זה השכר בענף מרקיע, תנאי העבודה הטובים נעשים טובים הרבה יותר וחברות שונות יוצאות בקמפיינים כדי שהטופ שבטופ של המועמדים לעבודה יבואו דווקא אליהן.

אחת מאותן חברות שאנשיה הפעילו את הראש הקריאטיבי שלהם (או, יותר נכון, את זה של משרד הפרסום שעומד מאחורי הקמפיין) היא סלברייט. החברה, שמספקת טכנולוגיה לגופי אכיפה בעולם, כדי לסייע בעבודתם, תעלה השבוע עם קמפיין גיוס עובדים חדש תחת המסר "הגיבורים מאחורי הגיבורים". לצורך כך, היא יצרה בובות משחק אמיתיות בהשראה של עובדיה, כשכל אחת מהן מייצגת תחום ספציפי מתוך מגוון התחומים שעובדי החברה מתעסקים בהם.

בסלברייט רוכבים על התמה שלהם, שהם מסייעים לגורמי אכיפת החוק להילחם בפשע, ויצרו ארבעה סרטונים עם אותן Action figures (בובות פעולה), שמתרחשים ביקום היי-טק של גיבורי על, שם הן מסייעות לאנשי אכיפת החוק לתפוס את הפושעים. רק שבמקום סופרמן, באטמן, ווונדר וומן ושאר גיבורי העל שאנחנו מכירים, הדמויות של סלברייט הן אנשים רגילים שעובדים בהיי-טק, עם שמות רלוונטיים לענף: Daring DevOps, Research Rebel, Professor Product ו-Full Stack. בסלברייט אומרים שהדמויות האלה הן סוג אחר של גיבורי על וטייק אוף על הדמויות האופייניות והמוכרות.

איך עשו את הקמפיין?

תהליך הכנת הקמפיין, בשיתוף משרד הפרסום מקאן טק, התבסס על ראיונות עם עובדים של סלברייט, כדי ליצור גיימיפיקציה של עובדי החברה ובניית תוכן על בסיס האנשים והעבודה עצמם. הבובות צולמו כשהן מופעלות על ידי בובנאים מקצועיים. במרכז כל אחד מהם היה סיפור גבורה דמיוני, שממחיש מקרי פשע מהחיים האמיתיים וכיצד הטכנולוגיה שמפתחים עובדי סלברייט מסייעת לפענח אותם, באמצעות איסוף וניתוח של ראיות דיגיטליות.

"בתחרות על הטאלנטים בשוק ההיי-טק הישראלי, סלברייט בחרה להדגיש את הערך המוסף ויכולת ההשפעה שיש לעובדים שלה", אמרה אסנת תירוש, סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש בחברה. "מעבר לגיוס עובדים חדשים, יש כאן הוקרה לעובדים הקיימים, שהם הגיבורים שמאחורי הגיבורים. הדגש מבחינתנו בתכנון הקמפיין, היה לשים במרכז את המשמעות ואת הערך בעשייה של עובדינו, המפתחים טכנולוגיה המסייעת לאלה שנלחמים בפשיעה".

אירוע השקת הקמפיין התקיים במשרדים של סלברייט באזור ההיי-טק של פתח תקווה. כמתבקש, הוא הופק בקונספט של עולם גיבורים, המבוסס כולו על גיבורי סלברייט. קומה שלמה במשרדים מותגה בהתאם, כולל הקמת חנות פופ-אפ עם מרצ'נדייז ממותג – כוסות גיבורים, מטריות, כריות חימום, חולצות וגרביים, תא מיוחד שבו יכולים העובדים לצלם את עצמם בדמויות הגיבורים, פוסטרים עם תמונות העובדים במיתוג גיבורי על, וחשיפת סרטון שמתעד את תהליך הפקת הקמפיין.

הקמפיין יעלה למשך חודש, החל בשבוע הנוכחי, ברשתות החברתיות ובשילוט על גבי תחנות אוטובוס.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איזה גיבורים ואיזה נעליים

    אלוהים אדירים - כמה בולשיט. במקום להשקיע בשימור עובדים שעוזבים מידי יום בגלל תרבות אירגונית מזעזעת במקום להשקיע במוצר חדשני שיחליף את הטכנולוגיה המיושנת במקום לראות איך מביאים ערך למשקיעים על מנת לאושש את המניה המקרטעת משקיעים בחגיגות בזבזניות וקמפינים הזויים. לא זה מה שיביא לחברה את הטאלנטים.

  2. מגוחך

    זה באמת אמור לשכנע מועמדים להצטרף לחברה?? זה ילדותי ומטופש ממש... רוצים לנצח בתחרות מול חברות הייטק אחרות? תציעו מה שחברות הייטק בדר"כ לא מציעות (אלא חברות ממשלתיות) כמו השתתפות בהוצאות רכב, ביטוחי בריאות ושיניים לכל המשפחה, מימון לימודים ועוד...

אירועים קרובים