דיווחים: האקרים פרצו לחשבונות iTunes והשתמשו בפרטים שנגנבו לקניות ב-App Store

על פי דיווח שפורסם בבלוג, חלה ב-App Store עליה לא מוסברת של מכירות ספרים מהוצאה המכונה Thuat Nguyen● 42 מבין הספרים הנמכרים ביותר בחנות המקוונת היו של הוצאה זו ● עוד צוין, כי מספר אנשים דיווחו על רכישות במאות דולרים של ספרים שלה, אשר בוצעו בפרטי החשבון שנגנבו מהם

בלוגים שונים מדווחים, כי חשבונות של לקוחות בחנות iTunes נפרצו, וכי הפרטים שנגנבו מחשבונות אלה שימשו לרכישת יישומים בחנות App Store, שמסונפת אליה.

הבלוג Engadget דיווח אמש (א') על עלייה בלתי מוסברת במכירה של ספרים אלקטרוניים מהוצאה המכונה Thuat Nguyen. על פי הדיווח, 42 מבין הספרים הנמכרים ביותר ב-App Store היו של הוצאה זו, במועד שבו הוא נכתב. עוד צוין, כי מספר אנשים דיווחו על רכישות במאות דולרים של ספרים מהוצאה זו, אשר בוצעו בפרטי החשבון שנגנבו מהם.

בידיעה שהופיעה בבלוג TNW Apple צוין, כי מדובר בתופעה בינלאומית, שאינה מתמצה ברכישת ספרים של הוצאה זו. "קיבלתי שיחה מהבנק ובה דווח לי על פעילות חשודה בכרטיס החיוב שלי. בסך הכל בוצעו בחנות iTunes למעלה מ- 10 רכישות בכרטיס שלי, בסכומים של 40 עד 50 דולרים, ובשווי כולל של 558 דולרים", התלונן אחד הכותבים בפורומים של האתר MacRumors.

לא ניתן היה לקבל את תגובת אפל (Apple).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים