אם תתאמצו תוכלו להבחין בשינוי שגוגל ערכה בלוגו של כרום

לאחר שמונה שנים מאז השינוי האחרון, גוגל משנה את הלוגו של כרום, ומאיור תלת ממדי הוא הפך בהדרגה במהלך השנים לאיור דו-ממדי פשוט, כי הרי ידוע שהפשטות מנצחת

התפתחות הלוגו של כרום במהלך השנים.

ושוב, לאחר שמונה שנים – גוגל משנה את הלוגו של כרום, והאמת היא שצריך ממש להתאמץ כדי להבחין בשינוי הדק. מאיור תלת ממדי הוא הפך בהדרגה במהלך השנים לאיור דו-ממדי פשוט, כי הרי ידוע שהפשטות מנצחת.

אלווין הו, חבר בצוות המעצבים של כרום, פרסם בטוויטר את הלוגואים של כרום, לצד כמה מחשבות שמאחורי השינויים הכה מזעריים.

ההצללה שהייתה קיימת בגבולות שבין שלושת צבעי הלוגו, שבעצם כאילו הרימה אותו מהמסך, נעלמה, וכעת האדום, הצהוב והירוק צבועים בצבע חלק, וכנראה על חשבון ההצללה שהוצאה, חוזקו צבעי הלוגו ונראים חיים וחזקים יותר.

שינוי נוסף, שממש קשה להבחין בו, אך מוזכר בציוץ בטוויטר, הוא שצוות המעצבים גילה שצירוף של אדום וירוק זה ליד זה יוצר מעין אי נוחות בעיניים, מה שאנו מכנים "כואב בעיניים", וכדי לתקן זאת החליטו חברי הצוות להשתמש בצבע מדורג בדירוג ממש עדין וכמעט לא מובחן.

עוד ציין המעצב הו, כי הצוות ניסה לתחום את צבעי הלוגו בתוך קווים לבנים, אבל מצא שהדבר הקטין את הלוגו באופן כללי, ולכן מקשה לזהות אותו בין האפליקציות האחרות של גוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים