Software AG ו-Fico משיקות פתרון משולב לניהול תהליכים עסקיים וניהול החלטות

מדובר בשילוב של מערכת Blaze Advisor של Fico עם סוויטת webMethods BPMs של Software AG לניהול התהליך העסקי ● המערכת מכילה מנוע חוקה, יכולות חיזוי אנליטי ואופטימיזציה, כך שניתן להפוך כמות גדולה של החלטות ממוכנות להליך תפעולי

Fico, חברה בתחום ניתוח וניהול ההחלטות, ו-Software AG הודיעו בסוף השבוע, כי יספקו פתרונות משולבים לניהול תהליכים עסקיים ולקבלת החלטות. במסגרת זו, תשתלב המערכת של Fico לניהול כללים עסקיים – Blaze Advisor – במקביל וכחלק מסוויטת webMethods BPMs לניהול התהליך העסקי. כך, תיווצר פלטפורמה אחת, שלדברי החברות תמקסם את הכוח ואת הערך שארגון יכול להפיק ממערכות אוטומטיות של ניהול התהליך העסקי.

מ-Fico נמסר, כי המערכת מכילה מנוע חוקה, יכולות חיזוי אנליטי ואופטימיזציה, כך שניתן להפוך כמות גדולה של החלטות ממוכנות להליך תפעולי. סוויטת webMethods BPMs של Software AG מכילה מערכת כלים מקיפה למיכון ולניהול תהליכים עסקיים. בעזרת השילוב בין שתי המערכות, ניתן יהיה להחיל כללים על כל התהליכים העסקיים בארגון.

איתן לב-טוב, סמנכ"ל webMethods ב-Software AG ישראל, אמר, כי "בנקים, חברות טלקום, חברות אנרגיה, גופי בריאות ומשרדי ממשלה הם מרובי לקוחות ומונחי תהליכים עסקיים מורכבים. לאורך התהליך יש צורך לקבל החלטות שהן גם מורכבות וגם ארוכות טווח מבחינת משך הטיפול בהן. כך, לדוגמה, בגוף ממשלתי גדול, המידע אודות האזרח מגיע ממקורות רבים ומגוונים, והשינוי במידע מחייב פעמים רבות לקבל החלטות חדשות ביחס לאותו אזרח". לדבריו, "שילוב של מערכת webMethods BPMs, המנהלת את התהליך העסקי, יחד עם מערכת Blaze Advisor מאפשר לא רק לבחון את יעילות התהליך ואיכותו, אלא גם לבקר ולפקח על ההחלטה, ולעקוב אחר יישומה".

"יתרה מזאת, ברגע שהשתנתה המדיניות או השתנו הפרמטרים הם מעודכנים במנוע החוקה BLAZE והחוקים מיושמים אוטומטית", הוסיף. "על בסיס היכולות האלה אפשר לערוך סימולציות חכמות ותרחישים, לערוך בדיקות מקיפות, לאתר הונאות ולעמוד בדרישות הרגולטור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים