מיקרוסופט תפסיק השבוע לתמוך בחלונות XP עם חבילת השירות SP2

משתמשי חלונות XP שטרם עדכנו את מערכת ההפעלה לחבילת השירות השלישית, SP3, לא יוכלו לעשות זאת לאחר מועד סיום התמיכה, ה-13 ביולי, וגם לא לקבל תמיכה בסביבת העבודה הראשית שלהם ● עם זאת, הם יוכלו להמשיך להשתמש ב-SP2 כמות שהיא, ללא קבלת עדכונים ● מדובר רק בגרסת ה-32 ביט של המערכת, שכן מיקרוסופט לא שחררה עד כה את SP3 עבור משתמשי גרסת ה-64 ביט

ביום שלישי הקרוב, ה-13 ביולי, תגיע לסופה התמיכה של מיקרוסופט (Microsoft) בחלונות XP עם חבילת השירות השנייה (Windows XP SP2), עבור משתמשי גרסת ה-32 ביט של מערכת ההפעלה. משתמשי חלונות XP שעדיין לא עדכנו את מערכת ההפעלה שלהם לחבילת השירות השלישית (SP3) לא יוכלו לאחר אותו מועד לעשות זאת, וגם לא לקבל תמיכה בסביבת העבודה הראשית שלהם.

יצוין, כי מיקרוסופט לא שחררה עד כה גרסה שלישית של חבילת השירות עבור משתמשי גרסת ה-64 ביט של חלונות XP, ובשל כך – משתמשיה יהיו זכאים להארכת תקופת השירות עד לסיום התמיכה המתוכנן ב-Windows XP SP3, שהוא, נכון לעכשיו, ה-8 באפריל 2014.

בתנאי השימוש של מיקרוסופט נכתב, כי "גרסה של חלונות שאינה נתמכת, לא תקבל עוד עדכוני תוכנה מ-Windows Update. עדכונים אלה כוללים עדכוני אבטחה שיכולים לסייע בהגנה על המחשב שלך מפני וירוסים מזיקים, תוכנות ריגול ותוכנות זדוניות אחרות, שעלולות לגנוב את הפרטים האישיים שלך. Windows Update גם מתקין את עדכוני התוכנה החדשים ביותר, כדי לשפר את המהימנות של חלונות – מנהלי התקנים חדשים עבור החומרה ועוד".

יש לציין, כי מי שלא יעדכן את מערכת החלונות XP שלו עד יום ג' הקרוב, יוכל להמשיך להשתמש בה כמות שהיא, ללא קבלת עדכונים.

הסברים נוספים ניתן למצוא בדף שהעלתה מיקרוסופט לצורך המעבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים