טל נתנוביץ' קודם לסמנכ"ל בקרה, דיגיטל ומערכות מידע בשיכון ובינוי

בשמונה השנים האחרונות מילא נתנוביץ' את אותו התפקיד בחברה הבת, סולל בונה ● עם המינוי החדש, שיכון ובינוי מאחדת את יחידות מערכות המידע של שתי החברות תחת קורת גג אחת

טל נתנוביץ', סמנכ"ל בקרה תקציבית, דיגיטל ומערכות מידע בשיכון ובינוי.

טל נתנוביץ' קודם באחרונה לתפקיד סמנכ"ל בקרה, דיגיטל ומערכות מידע של כל קבוצת שיכון ובינוי. עד למינוי הוא מילא נתנוביץ' את אותו התפקיד בחברה הבת, סולל בונה, וכעת הוא יהיה אחראי על התחום בכלל הקבוצה. עם מינויו, יחידות מערכות המידע של שתי החברות אוחדו תחת קורת גג אחת. יש לציין שעד כה כיהן כמנמ"ר שיכון ובינוי ערן גוטמן, שפרש באחרונה מהחברה.

שיכון ובינוי היא חברת תשתיות ונדל"ן ותיקה, שפועלת ביותר מ-20 מדינות – כולל בשוק האם כאן, בישראל. היא עוסקת בתחומים כגון תשתיות, יזמות נדל"ן, אנרגיה וזכיינות. סולל בונה היא החברה הבת הגדולה של הקבוצה.

במסגרת תפקידו החדש נתנוביץ' ינהל במקביל את מערכות המידע והדיגיטל של הקבוצה, את הבקרה התקציבית שלה ואת תחום הביטחון – כולם, כאמור, בכלל קבוצת שיכון ובינוי. מדובר בתפקיד ייחודי בעולם מערכות המידע, מאחר שהוא מאחד את ניהול תחומי מערכות המידע, הבקרה התקציבית, והרכש והתפעול תחת כובע אחד.

"שילוב התפקידים של עולמות תוכן שקשורים אחד בשני מאפשרים לבחון את מערכות המידע הן מצד הספק ונותן השירות והן מצד הלקוח – צורך ומקבל השירות, לייעל תהליכים עסקיים, להתאים את הפתרון האופטימלי ולהשיא ערך עסקי", אמר נתנוביץ'.

שתי זכיות בפרס המנמ"ר המצטיין

לנתנוביץ' ניסיון של 20 שנים בניהול מערכות מידע, בקרה תקציבית, תפעול, ניהול רכש וניהול פרויקטים. הוא קיבל פעמיים את פרס המנמ"ר המצטיין מטעם אנשים ומחשבים, ואף זכה כמנמ"ר המהווה מודל לחיקוי ב-2020. בנוסף, חלק מהפרויקטים שהוא היה אחראי עליהם זכו בפרסים בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים.

נתנוביץ' הוא בוגר תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע, אסטרטגיה ויזמות – שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

במהלך כהונתו בסולל בונה הוא הוביל אסטרטגיית מידע אמין בזמן אמת מכל מקום ובכל זמן, קידם יישום מערכות שתומכות בהחלטות בזמן אמת ויצר שפה אחידה בין השטח להנהלה, תוך יצירת ארגז כלים דיגיטלי למנהל הפרויקט בשטח והשגת בקרה בזמן אמת – דבר קריטי בשוק הבניה.

לפני שהחל לעבוד בסולל בונה שימש נתנוביץ כמנהל הבקרה התקציבית ומנהל מערכות המידע של דניה סיבוס.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פזית מרקוביץ

    אלוף 👏👏👏 בהצלחה טל 👍👍

אירועים קרובים