דמוסטאק הישראלית השלימה סבב גיוס B של 34 מיליון דולר
הגיוס בוצע בהובלת קרן Tiger Global ● החברה, שפיתחה פלטפורמה ליצירת דמו לשיחות מכירה של מוצרי תוכנה, תשתמש בכסף כדי להאיץ את הצמיחה הגלובלית ותגייס כ-50 עובדים חדשים למרכז הפיתוח בתל אביב עוד השנה
דמוסטאק (Demostack) הישראלית – שפיתחה פלטפורמה ליצירת דמו (Demo) עבור צוותי מכירות של חברות SaaS – השלימה באחרונה סבב גיוס B בהיקף של 34 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה Tiger Global Management, בהשתתפות של Bessemer Venture Partners, Amiti Ventures ו-Operator Collective.
לפני שנה השלימה דמוסטאק את סבב גיוס A, בהיקף של 13.5 מיליון דולר, ובסוף שנת 2020 ביצעה החברה גיוס סיד של ארבעה מיליון דולר. בסך הכל גייסה החברה 51.5 מיליון דולר במהלך שנה וחצי.
דמוסטאק, שהוקמה על ידי יהונתן פרידמן, אהרון בר חכים וגלעד אבידן, פיתחה מערכת ייחודית המאפשרת ליצור תוך דקות דמו מותאם ללקוח לכל שיחת מכירה של מוצרי תוכנה. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מסוגלת "לשכפל" את הפרונטאנד של הלקוח, להפרידו מהבק-אנד וליצור הדמיה המשקפת את הגרסה המקורית. באופן הזה, אנשי המכירות יכולים לבצע בקלות שינויים בדמו, ללא צורך בשימוש בקוד או בצוות הפיתוח, לערוך אותו ולהדגים את מוצר התוכנה שלהם על גבי סביבת הדמו המשוכפלת.
לדברי החברה, המוצר שלה "מספק לצוותי המכירות והשיווק של חברות תוכנה יתרון תחרותי שמקצר את תהליך המכירה ומשפר את אחוזי הסגירה של עסקאות".
"לשפר באופן מהותי את חווית המכירה ותוצאותיה"
המייסד השותף והמנכ"ל של דמוסטאק, פרידמן, אמר היום (ג') כי "ההשקעה האחרונה ממצבת אותנו כמובילי השוק בפתרונות של חוויית דמו, ומאפשרת לנו להמשיך להשקיע בפיתוח, בחדשנות ובצמיחה הגלובלית. אנו מאמינים שהמגמה של שיחות מכירה מרחוק תימשך גם בעתיד, והלקוחות מצפים מחברות תוכנה לחווית קנייה חלקה ומותאמת אישית, למרות המרחק. במצב כזה ישנה חשיבות מכרעת לאיכות הדמו. דמוסטאק הוקמה כדי לסייע לצוותי המכירות להתאים את עצמם לשוק המשתנה, ולשפר באופן מהותי את חווית המכירה ותוצאותיה".
בדמוסטאק מתכננים כעת להגדיל את דריסת הרגל בשוק הבינלאומי, על ידי השקעה נוספת במשאבי מחקר ופיתוח, מכירות ושיווק ברחבי ארצות הברית, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. זאת תוך מיצוב החברה כמובילת פתרונות חוויית דמו עבור חברות בינוניות וגדולות.
החברה, שפועלת מסן פרנסיסקו, תל אביב ומנובי סאד שבסרביה, תשתמש בכספי הגיוס בין היתר כדי להרחיב את מרכז הפיתוח שלה בתל אביב, ולגייס כ-50 עובדים חדשים עוד ב-2022. כיום מעסיקה החברה 93 עובדים, מתוכם 52 בישראל.
ג'ון קיורטיוס, שותף ב–Tiger Global Management, אמר כי "לפני הקמת דמוסטאק, צוותי מכירות נאלצו לעבוד עם צוותי הפיתוח בכדי להוסיף ולשנות מידע בסביבת הדמו שלהם, דבר שלעיתים הצריך שבועות של עבודה והגביל במידה רבה את היכולת של צוותי המכירות להציג עבור הלקוח את יתרונות המוצר. דמוסטאק שינתה את חוקי המשחק עבור מכירה של תוכנות, ואנחנו שמחים לקחת חלק במהפכה שהיא מובילה".
אדם פישר, שותף ב-Bessemer Venture Partners, הוסיף: "לאור ההצלחה של דמוסטאק בשנה האחרונה, אנו נרגשים להמשיך ולהשקיע בחברה גם בסבב הנוכחי. אנו צופים כי בקרוב צוותי מכירות יצטרכו להביא עימם לפגישה רק שני דברים — מצגת והדגמה של המוצר שלהם בדמוסטאק".
"Demostack ממשיכה להוכיח כי הצוות שמוביל אותה הוא אחד הצוותים החדשניים ומלאי התשוקה בעולם הטכנולוגיה, ששם לעצמו למטרה לשנות ולהוביל את כל סביבת מוצרי הדמו", אמר בן רבינוביץ מ-Amiti Ventures. "הזדמנות מיוחדת כזו להשקעה לא פוגשים כל יום", הוסיף.
בין המשקיעים והאנג'לים שהשקיעו בחברה בסבבים קודמים והשתתפו גם בסבב הגיוס הנוכחי ניתן למצוא את: לילה סקה, מנכ"לית Ironclad; דן עדיקה, מנכ"ל ומייסד WalkMe; עמית בן-דב, מנכ"ל ומייסד שותף של Gong ואילון רשף, מייסד שותף ומנהל מוצר ראשי (CPO) ב-Gong; תומר לונדון, מייסד שותף ומנהל תהליך ראשי של Gusto; ריץ' ליאו, מנהל סיכונים ראשי (CRO) של Everlaw; רוני זהבי, מייסד שותף ומנכ"ל של Hibob; קלארק וולברג, מנכ"ל InVision; דס טריינור, מייסד שותף של Intercom; דניס לינדרס, מנהל תהליך ראשי ב-Procore Technologies; לארס נילסון, סמנכ"ל פיתוח מכירות גלובליות ב-Snowflake; אמין מקהני, סמנכ"ל בכיר לאסטרטגיית צמיחה ב-Bento Box; וזאק לוריק, סמנכ"ל הנדסת פתרונות ב-Slack.
תגובות
(0)