תוצאות צ'ק פוינט: גידול בהכנסות, אך צמיחה בהוצאות פגעה ברווח הנקי

חברת הסייבר פרסמה את התוצאות העסקיות שלה לרבעון הראשון של השנה, עם גידול של כ-7% בהכנסות, ל-542.7 מיליון דולר, אך גידול חזק בהוצאות הכלליות פגע ברווחיות, והרווח הנקי פחת ב-7.12%, ל-169.4 מיליון דולר

גיל שויד, מנכ"ל צ'ק פוינט.

חברת צ'ק פוינט (Check Point) פרסמה את התוצאות העסקיות שלה לרבעון הראשון של השנה, עם גידול בהכנסות, אך גידול בהוצאות הכלליות פגע ברווחיות התפעולית והנקייה, שירדו בשיעורים חד-ספרתיים.

במהלך שלושת החודשים של הרבעון הראשון ההוצאות הכלליות של צ'ק פוינט גדלו ב-16.97%, ל-342.5 מיליון דולר – עליה של 49.7 מיליון דולר.

ההכנסות גדלו הרבה פחות, ב-35.1 מיליון דולר ל-542.7 מיליון – עליה של 6.9%. מתוך סכום כללי זה, ההכנסות ממכירת מוצרים ומינויים גדלו ב-10.74%, ל-317.5 מיליון, ואילו ההכנסות מעדכונים ועבודות אחזקה גדלו ב-1.95%, ל-225.2 מיליון.

ההוצאות הגולמיות ברבעון גדלו ב-23.85%, ל-70.1 מיליון, ואילו הרווח הגולמי גדל ב-4.78%, ל-472.6 מיליון-  רווח גולמי שולי של 87.03% לעומת 88.85% ברבעון המקביל אשתקד.

ההוצאות התפעוליות הרבעוניות גדלו ב-42.04%, ל-335.49 מיליון דולר, והרווח התפעולי פחת ב-6.79%, ל-200.2 מיליון דולר.

הכנסות המימון הרבעוניות פחתו ב-43.65%, ל-7.1 מיליון, ואילו חבות המס שיקפה את הירידה ברווחיות שפחתה ב-14.83%, ל-37.9 מיליון.

הרווח הנקי פחת ב-7.12%, ל-169.4 מיליון דולר – רווח נקי למניה מדולל של 1.3 דולר, ירידה של 2.26%.

גיל שוויד המייסד ומנכ"ל החברה אמר בעקבות פרסום התוצאות: "היה לנו רבעון חזק עם הכנסות שיא רבעוניות שהגיעו לרף העליון של התחזיות של החברה. הביקוש למוצרים ממשפחת QUANTUM היו חזקים וגם למוצרי CloudGuard ו-Harmony. בגלל הגידול בהתקפות סייבר, חברות רבות מחשבות מחדש את מדיניות אבטחת המידע שלהן ומחפשות פתרונות יותר מאחדים, והתוצאה – גידול בביקוש למוצרי האבטחה שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים