תקלה בווטסאפ: משתמשים רבים לא יכולים לשלוח או לקבל מסרים

עשרות אלפי משתמשים דיווחו על בעיות בקבלת ובשליחת הודעות ● ווטסאפ אישרה את דבר קיום התקלה ומסרה שהיא פועלת לתיקונה

סליחה, תקלה. ווטסאפ.

משתמשים רבים ממקומות שונים בעולם, כולל מישראל, מדווחים בשעות האחרונות על תקלה, שמונעת מהם מלשלוח או לקבל מסרים בווטסאפ. באפליקציית המסרים המיידיים הפופולרית אישרו את התקלה ומסרו כי הם פועלים על מנת לתקן אותה.

יותר משני מיליארד איש משתמשים ב-ווטסאפ, שנמצאת בבעלות מטא – שהיא גם החברה האם של פייסבוק. עשרות אלפים מהם דיווחו הלילה לאתר Downdetector, שמנטר תקלות ברשת, על תקלה בשירות. נכון לכתיבת שורות אלה, רוב ניכר של הדיווחים – 65% – הם על בעיות בשליחת מסרים, ו-32% דיווחו על תקלה באפליקציה ו-3% – באתר. על פי המפות ב-Downdetector, רבים מהדיווחים מגיעים מאירופה, אך גם מארצות הברית, ובעיקר מניו יורק והסביבה. בישראל נרשמו דיווחים רבים מתל אביב וגוש דן, אך גם מירושלים, הגליל המערבי והשרון.

יצוין שיחד עם ווטסאפ חלה עלייה בדיווחים ל-Downdetector על תקלות גם בשירות של פייסבוק, אם כי במספרים קטנים הרבה יותר.

חשבה שנחסמה, אבל אז הבינה שיש תקלה כללית

התלונות של הגולשים הגיעו, איך לא, גם למדיה החברתית. אחת הגולשות צייצה בחשבון הטוויטר שלה שהיא חשבה שהיא נחסמה מ-ווטסאפ, אך לאחר מכן הבינה שמדובר בתקלה כללית.

ווטסאפ פרסמה בטוויטר הודעה שמאשרת את דבר קיום התקלה. "ייתכן שאתם חווים כרגע בעיות מסוימות בשימוש ב-ווטסאפ. אנחנו מודעים לכך ופועלים על מנת שהדברים יחזרו להתנהל כמו שצריך. נשאיר אתכם מעודכנים ובינתיים, אנחנו מודים לכם על סבלנותכם", נכתב בציוץ. יצוין כי מאפליקציית המסרים המיידיים לא נמסר מה מקור התקלה וכמה זמן מעריכים בה שייקח לתקן אותה.

לפני כחצי שנה, באוקטובר האחרון, חוותה מטא, שאז עוד לא נקראה בשמה החדש, את התקלה הרצינית ביותר בשירותים שלה מאז 2008. התקלה ההיא השביתה את השירותים העיקריים של החברה – פייסבוק, ווטסאפ ואינסטגרם – למשך כמה שעות, וגרמה לה ולמייסד שלה, מארק צוקרברג, נזקים של מיליארדי דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים