דניאל רבנר מונה לסמנכ"ל השיווק של מיראטו
מיראטו – פלטפורמת SaaS חכמה' שמאפשרת לגופים פיננסיים לנהל את מערך סיכוני צד שלישי (ספקים) שלהם באופן אוטומטי, הודיעה על מינוי דניאל רבנר לסמנכ"ל השיווק של החברה.
רבנר עבד עם מיראטו בשנתיים האחרונות במסגרת סוכנות עצמאית שהקים, וכעת הצטרף לחברה באופן מלא. רבנר הוא גם היזם של The Perspective – אתר תוכן שפונה לשוק האמריקאי ומציג שני צדדים של כל סיפור.
בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל מחלקת הדיגיטל בארמוזה פורמטס, כסמנכ"ל התוכן בחברת THEBOX וכמנהל הקריאטיב בחברת Screenz. כמו הן הוא מרצה בגופים כגון אוניברסיטת קולומביה וחברות כגון גוגל על תרבות דיגיטלית, כלכלה התנהגותית ושיווק.
"במשך השנתיים האחרונות היווה רבנר נדבך מרכזי בהתפתחות של החברה וכניסתה לשוק האמריקאי, ואין לי ספק שהיצירתיות שלו, האנרגיה והמקצוענות יהוו נכס להנהלת החברה ועתידה", אמר אקי אלדר, המנכ"ל ומייסד שותף של מיראטו.
תגובות
(0)