נורית קנטור מונתה לסמנכ"לית החטיבה הפרטית בבזק
מנכ"ל בזק, רן גוראון, הודיע היום על מינויה של נורית קנטור לסמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים של בזק. במסגרת תפקידה, קנטור תהיה אחראית על מערך השירות והתמיכה, מוקדי השירות, טכנאי השטח והמכירות ללקוחות הפרטיים של בזק. חטיבת הלקוחות הפרטיים כוללת כ-2,500 עובדים, והיא הגדולה מבין חטיבות החברה.
לפני שהגיעה לבזק, שימשה קנטור כמשנה למנכ"ל וסמנכ"לית בכירה בחטיבת הלקוחות הפרטיים בחברת AIG, ולפני כן ביצעה שורת תפקידי ניהול בכירים בחטיבת השירות והמכירות בבזק בינלאומי, לרבות תפקיד סמנכ"לית חטיבת השירות והמכירות.
גוראון ציין, כי "נורית קנטור היא אחת המנהלות הבכירות והמוערכות בתחום השירות והמכירות בארגונים גדולים מאוד ועתירי ממשקי לקוחות. אין לי ספק שיכולותיה יתרמו רבות לבזק בהתמודדות עם האתגרים וההזדמנויות בתקופה מרתקת זו. לנורית יהיה חלק מרכזי בקידום מהפכת הסיבים האופטיים שהחברה מובילה, זאת לצד האצת מעבר עולם השירות בבזק לדיגיטל, תוך שימוש בכלים חדשניים לשם כך".
לפני שבועיים דווחתתי על תקלה משולשת קו הטלפון כפתור המצוקה קו נאינטרנת כתוצאה מכך אנחנו מבודדים תקשורתית וגרוע מכל בהיותינו אנשים מבוגרים וחולים העדר כפתור מצוקה מהווה סכנה של ממש טכנאים באו ו הלכו ו עדיין פתרון אין מאוד מאוכזבים ולא מרוצים. מקווים שמישהוא יסיק מסכנות ויטפל בתקלה במהרה לפני שזה יחמיר את מצבינו הבריאותי
תודה על השרות האדיב המהיר והמקצועי שקבלתי בתיקון תקלה באינטרנט מסרו בבקשה את תודתי לנציג השרות ב-166 ולטכנאי שתיקן במהירות את התקלה לשביעות רצוני המלאה
בס״ד שלום עדיין ממתין לתשובה מערן התקלה לא טופלה נכון לעכשיו תודה
הצטרפתי לבזק לאחר שירות שלא אהבתי בהוט, לצערי השירות שלכם גרוע ביותר, לא הגיוני שבכל שעה שאתקשר לתמיכה צריך לחכות למעלה משעה. הייתי משוכנעת שהשירות שלכם ברמה טובה , המחיר שלכם לא זול.
נכון, תנו לנו הלקוחות לטפל לבדנו פרטים בלי עזרה רובוטיקה. הרובוטיקה will destroy our world. Nurit, bad and very wrong doing.
מצטער לומר לך שכדי להגיע לטכנאי שלכם עברתי מדורי גהנום . שירות הווטסאפ לא בקי בשירות שירות לקוחות עיסקייים לא מכיר את המספרים המשמשים עיסקיים ושירות לקוחות פרטיים לא מכיר את המספרים אחד מעביר לשני ובסוף מפנים ל166 שבכלל אין מענה . רק לאחר תחנונים ובקשות רבות שנמשכו כשעתיים שישלחו טכנאי נאותה אחת הנציגות וקישרה אותי ישירות לנציג אחר שיבצע מועד של הגעה טכנאי . אני לא ימלא שום ביקורת על טכנאי שהיה כי הבעיה הייתה כבר בהתחלה . ולכן אין טעם למלאת חוות דעת על הטכנאי תטפלי קודם בשורש הבעיה שהיא המחלקות השונות שקובעות ונותנות אישור להזמנת טכנאי ולא בשירות של הטכנאי
הסקר שאת שולחת ממש לא לעיניין, כי הוא לא משקף את המציאות. בימים אלה, אתם מבקשים 800 ש"ח על שיפור הראוטר שתהיה קליטה במקלט הביתי. מאכזב מאוד
נורית שלום,אתמול מלאתי סקר לגבי הטכנאי שבא לחבר לי אינטרנט. נכון הוא מאוד מאוד השתדל, אבל היום כבר אין לי אינטרנט ואי אפשר לא לגלוש ללא לראות טלויזיה.אנחנו כבר שבועיים נלחמים כדי שיהיה לנו אינטרנט ואמרו שבזק זה הכי טוב.מסתבר שעובדים הם קצת שקרנים וקצת ממהרים לסיים ולברוח.אני לא מאיימת,אבל אם לא יהיה מחר אינטרנט אני שוב פעם אבקש כנראה להתנתק ולחפש ספק ותשתית מתאימים. אנחנו אנשים לא צעירים,בעלי עם פוסט טראומה ובשבילו שקט בבית זה הכי נורא. אני מבקשת את עזרתך או תני לי פתרון .תודה מראש. אלדן יאנה.
שירות גרוע ביותר
נורית שלום לא הספקנו לענות על סקר שנשלח אליי מבקשת לציין לשבח את הטכנאי שלמה שביקר אצלי ביום שישי ,ה18.8 בחולון תיקן תקלה. בצורה מקצועיות,אכפתיות ואדיבות.
שנה ויותר ,אני מתלוננת על האזעקה שלי שבצג רשום ..תקלה ברשת הטלפון.. התעלמו ולא טיפלו... עד שהגיע הטכנאי האחרון, נדמה לי שמו דולב... שעשה קצת יותר מאחרים ופתר את הבעייה... תודה לו... וחבל שהתעסקתי עם זה כל הזמן הארוך הזה.... לידיעתך
היום קיבלתי שרות מסיון השתדלה לעזור ככל יכולתה תודה
שלחתם מיסרון למלא טופס שביעות רצון. לא ניתן למלא הטופס ואני לא שבעת רצון מהטיפול, הבוט לא נותן מענה, נאמר שנציג אנושי ינסה לפתור הבעיה אם הבוט לא יתכן פתרון. אין נציג ויותר מזה אין אנושיות רק זלזול בלקוח
היום באו קבלני בזק לתקן ניתוק אינטרנת ש שלקח יומיים.תיקנו לא בדקו עם יש לי אינטרנט והלכו.ביקשתי ממוקד שיחזירו אותם ואמרו לי שהם סיימו את אבודתם.אז נישארתי עוד יום בלי.אני איתנתק מי בזק בגלל השירות הלקוי שלכם
נורית שלום בתאריך 7.2.2023 הטכנאי ניב התקין לי סיבים אופטיים בבית. לא הספקתי לענות על הסקר שלך. פג הזמן אחרי 24 שעות. את יכולה לרשום אצלך שניב מקבל אצלי ציון 10 בכל הקטגוריות .
בהצלחה לך גברתי בתפקידך . נא לאשר את ביטול העסקה שלא בוצעה .
כנראה שגם את התגובות חוסמים. אז היות ולא הצלחתם לחבר אותי לתשתית הסיבים שלכם אני מבקש לקבל אישור לביטול העסקה עם בזק. ושיהיה המון בהצלחה את זקוקה לזה בבזק.
Hi Nurit. I am disgusted with the support pf Bezek. I have been without interent for morwe than a month. the technicians eventually arrived to try and solve the problem last week - fixed it more or less after two days - and guess what today there is no internet again. What am I supposed to do ???????? Phone again and wait for another month fopr some very average technician to come and do nothing again - if you really care about the service your clients get call me and I will tell you exactly the problem and more importantly send a technician urgently to attend to the problem once and fpr all. Besides anything else - thay are so useless that they left the communications box open when they were here so with all the rian i guess water has gotten in and messed it up . So pathetic - a third world country through and through
נורית שלום ,הטכנאי ביצע את עבודותו כראוי,אולם לקח לבזק יותר מיומיים לשלוח אותו ,לא סביר
נורית שלום ניגשתי לשופרסל לשלם את החשבון הקופאית טענה שזמן רב הברקוד לא נקלט ניסתה ואכן כך מדוע לא נמסרה הודעה על כך ? אני משלמת במזומן מדוע הופסקה אופציית תשלום זאת בעיקר כאשר סניפי הדואר גובים עמלה
השירות הגרוע ביותר בו נתקלתי זמן ארוך עד למענה (20 דקות). הבטחה שנציג יחזור אלי שלא מומשה.הנציג אבישי יחזור אליך תוך 5 דקות-לא חזר. נציג נוסף דבר אתי והשיחה נותקה ולא חזר. מימי לא זלזלו בי כך.
שלום .גברת נורית קנטור ברצוני להבהיר כי נפלה טעות בעת הצבעתי לסקר של העובדים הנדון רביע חלבי תכנאי בזק אני רוצה לתקן לחצתי מ"ס 1 במקום 10 אבקש בכול לשון של בקשה לתקן ואו לשלוח לי הצבעה נוספת כואב לו לפגוע בעובד שכן עשה את עבודתו נאמנה ואין ולא היה בכוונתי לפגוע בו רק הצבעתי תוך כדי הליכה ולחצתי את המספר הלא נכון בתודה מרוש
פניתי היום לתמיכה הטכנית וקיבלתי סיוע ותמיכה מנציגה בשם מאיה-בקצרה ופשטות : מעולה ,מיקצועית ,סבלנית ,מאוד ברורה ואדיבה. מי יתן ויהיה לכם עוד אנשי שרות כאלה תבורכו !