קונסיסט יישמה פרויקט B2B ב-888; ההיקף: מאות אלפי שקלים

על הכלים שיושמו במסגרת הפרויקט, נמנים בסיס הנתונים SQL Server של מיקרוסופט, מערכת ה-BI של פנורמה בגרסה 6.0 ו-Cloud-Ready Data Center של ג'וניפר ● עמית בוהנסקי,מנכ"ל קונסיסט: "המערכת תספק ניתוח ואנליזה ללקוחות 888 ברחבי העולם"

בדרך למכירה? 888

קונסיסט סיימה בימים אלה יישום פרויקט B2B נרחב ב-888 – המתמחה בהפעלה, פיתוח ושיווק משחקים אינטראקטיביים מקוונים. מטרת הפרויקט היתה פיתוח בסיסי נתונים רב-מימדים, בלתי תלויים, שיציגו מידע עסקי ללקוחות B2B ברחבי העולם. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם הוא מוערך על ידי גורמים בשוק בכמה מאות אלפי שקלים.

טרם התחלת הפרויקט, הופקו מידי בוקר ב-888 דוחות "שטוחים" שנשלחו ממערכת ה-Reporting לשותפים העסקיים של החברה ברחבי העולם. כתוצאה מדרישה חדשה שהועלתה בארגון, שונה הדו"ח של השותף. מלבד ההתאמות הסטנדרטית שהיה לבצע בדו"ח, כל שדה שלא היה קיים היה חייב לעבור אישורים פנימיים שאכן ניתן לחשוף את המידע. כך, נוצרה דרישה ל-Self Service BI לשותפים העסקיים של החברה.

על הכלים שיושמו במסגרת הפרויקט, נמנים בסיס הנתונים SQL Server של מיקרוסופט (Microsoft), מערכת ה-BI של פנורמה (Panorama) בגרסה 6.0 ו-Cloud-Ready Data Center של ג'וניפר (Juniper).

מקונסיסט נמסר, כי האתגר המרכזי בפרויקט זה היה ליצור "ענן נתוני BI מרכזי" ובו תבנית רחבה, שממנה ייגזרו את המידע העסקי הרלוונטי לכל שותף ושותף. בנוסף, מסרה החברה, הייתה התמודדות עם אתגרי אבטחת מידע, נפחי נתונים ופיתוח "מפעל" לייצור בסיסי הנתונים הרב-מימדים לכל לקוח.

לדברי עמית בוהנסקי, מנכ"ל קונסיסט, "מדובר בפרויקט מאתגר – הן מבחינה עסקית והן מבחינה טכנולוגית. המערכת תספק ניתוח ואנליזה ללקוחות 888 ברחבי העולם. מתודולוגיית היישום של קונסיסט תאפשר למשתמשי המערכת להגיב באופן מהיר לאירועים עסקיים ובכך לייעל את תהליך קבלת ההחלטות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים