פייסבוק ממשיכה לשבור שיאים: מתקרבת ל-500 מיליון משתמשים
בכוונת החברה להכריז רשמית במהלך השבוע על הצטרפות המשתמש ה-500 מיליון במספר ● במקביל, הגיעה פייסבוק גם לציון הדרך של 150 מיליון משתמשים בטלפון הסלולרי, עלייה של כ-50% מאז חודש אפריל, אז ציינה 100 מיליון משתמשים ● על פי נתונים של גוגל, 34.8% ממשתמשי האינטרנט מבקרים בפייסבוק
הרשת החברתית פייסבוק (Facebook) מתקרבת לציון הדרך הסמלי של 500 מיליון משתמשים – ובכוונת החברה להכריז רשמית במהלך השבוע על הצטרפות המשתמש ה-500 מיליון במספר. במקביל לחגיגות, יצא לדרך מסע פרסום חדש שמכונה Facebook Stories, ובמסגרתו מוזמנים כל המשתמשים לספר כיצד השפיעה רשת פייסבוק על חייהם.
לפני כשנה ציינה פייסבוק את הצטרפות המשתמש ה-250 מיליון. הרשת הוקמה בפברואר 2004 ומאז צמחה והפכה לאחד מאתרי האינטרנט הפופולריים ביותר בעולם. על פי נתונים שפורסמו לא מכבר על ידי שירות AdPlanner של גוגל (Google), פייסבוק הוא אתר האינטרנט בעל מספר המבקרים הייחודיים הגבוה ביותר, ומספר הדפים הנצפים בו עומד על 630 מיליארד מדי חודש. 34.8% ממשתמשי האינטרנט מבקרים בפייסבוק, וכל אחד מהם מבקר באתר 34 פעמים בחודש בממוצע, ושוהה בו 23 דקות בממוצע.
עוד הודיעה פייסבוק, כי הגיעה לציון הדרך של 150 מיליון משתמשים בטלפון הסלולרי, עלייה של כ-50% מאז חודש אפריל, בו ציינה 100 מיליון משתמשים בטלפון הסלולרי. "הטלפון הסלולרי הופך במהירות למנוף הצמיחה המשמעותי ביותר שלנו", אמר אריק צנג, מנהל המוצרים הסלולריים בפייסבוק. "אנו מתרחבים כיום לאזורים גיאוגרפיים שבהם מכשיר הטלפון הוא האמצעי העיקרי לגישה לאינטרנט. באמצעות הטלפון יכולים המשתמשים להכיר את השירותים החברתיים ולהשתלב בהם".
השירות החדש Facebook Stories יחליף את מדור Your Stories שהתפרסם עד כה בבלוג הרשמי של הרשת החברתית. במסגרת השירות החדש יוכלו המשתמשים לפרסם סיפורים בני עד 420 תווים לפי אזורים גיאוגרפיים או נושאים – "כך מצאתי אהבה" או "כך התמודדתי עם אבל", למשל. הסיפורים יקושרו לפרופילים וניתן יהיה לפרסם תגובות או לציין Like, כמובן. "אנו רוצים לשתף בחגיגות את המשתמשים, ולא רק לפרסם נתונים יבשים ואבני דרך", הסביר רנדי זוקרברג, מנהל השיווק של פייסבוק.
תגובות
(0)