תוכן שיווקי
לקראת כנס Dell Technologies Forum - Israel, ה-6 ביולי, לאגו ראשל"צ

אמת טכנולוגיות מספקת פתרונות AI מבית אנבידיה על בסיס מוצרי דל טכנולוגיות

05/07/2022 14:09
פנינה אלדי, סמנכ"לית בכירה בחטיבת המוצרים והחדשנות באמת טכנולוגיות.

חברת אמת טכנולוגיות עתירת ניסיון בהטמעת פתרונות למחשוב עתיר ביצועים. לדברי פנינה אלדי, סמנכ"לית בכירה בחטיבת המוצרים והחדשנות, "אמת טכנולוגיות עשתה דרך מרשימה בשנה הנוכחית, עם גדילה משמעותית בפעילות מול לקוחות אסטרטגיים בשוק הישראלי, הוספת יצרנים מובילים למערך השותפים וגיוס טאלנטים מהטובים בתחום בהתאם. באמצעות השותפות העמוקה עם דל טכנולוגיות (Dell Technologies) ואנבידיה (NVIDIA), הכוללת הדרכות והסמכות שוטפות, אמת טכנולוגיות מחזקת את מעמדה המוביל במגזרי הביטחון, הפיננסים והאקדמיה בישראל".

במסגרת השותפות ההדוקה עם דל ואנבידיה, אמת טכנולוגיות משווקת פתרונות מקצה לקצה עבור אימון וחיזוי מבוססי AI, גרפיקה מקצועית וסימולציות המבוססים על מוצרי החברות הללו.

הפתרונות כוללים את כלל הרכיבים הדרושים: שרתי עיבוד מבוססי רכיבי GPU של אנבידיה, פתרונות אחסון וקישוריות עתירי ביצועים ושכבות התוכנה הנדרשות.

דל מציעה מגוון שרתים בתצורות מאושרות על ידי אנבידיה, המתבססים על המעבדים האחרונים של החברות AMD ואינטל (Intel). מעבדים אלו, התומכים בערוצי PCI Express בגירסאות 4.0 ובקרוב 5.0, מאפשרים העברת נתונים במהירויות גבוהות מאוד בין שרתים ואל רכיבי GPU המותקנים בהם. בשימוש בערוצים החדישים, מחשבים יכולים להיות מחוברים ביניהם במהירויות של 200 גיגה-ביט לשנייה ו-400 גיגה-ביט לשנייה באמצעות טכנולוגיות InfiniBand בתקני HDR ו-NDR, בהתאמה. מהירויות העברה אלו מאפשרות שינוע מידע לארכיטקטורות ה-GPU המתקדמות של אנבידיה ללא איבוד ביצועים.

המערכות של דל מאושרות על ידי אנבידיה לשימוש במסגרת NVIDIA AI Enterprise suite לריצה מעל VMware vSphere לשילוב קל בתשתיות IT ארגוניות. בנוסף, הפתרון של אנבידיה ניתן להטמעה על בסיס טכנולוגיות מבוססות קוברנטיס כדי לקבל ניצול מלא של התשתית ויכולת גידול ללא תחרות.

בנוסף, דל טכנולוגיות משווקת שרתים ייעודיים ל-AI, שתוכננו באופטימליות למאיצים של אנבידיה. לדוגמה, שרת מדגם XE8545 מספק 128 ליבות CPU על בסיס מעבדי AMD של 64 ליבות כל אחד, ארבעה מאיצי A100 עם קישוריות NVLink, וכל זה עם קירור אוויר רגיל ומארז בגובה 4U.

פתרונות AI לא כוללים רק שרתים. הם דורשים תשתיות אחסון מתאימות, קישוריות במהירות גבוהה ותשתיות תוכנה מתאימות. אולם אין פתרון יחיד שמתאים לכולם, ולארגונים שונים נוח להשתמש בצורות הטמעה שונות ותהליכי MLOps נלווים, המתאימים לאתגר העסקי.

בשם MLOps מכנים את ניהול מחזור החיים של השימוש ב-AI – משלב הכנת הנתונים לאימון ואימון המודל (לעיתים, בסיוע מוצרי AutoML, המאיצים את זמן אופטימיזציית הלימוד), עבור בהטמעה של המודל במערכות המבצעיות, ועד ניטור רציף של איכותו כדי לבצע כוונון או אימון מחודש.

כדי לאפשר שימוש אופטימלי, מומחי ה-AI של אמת טכנולוגיות מסייעים למשתמשים משלב הבנת הבעיה, דרך בחירת התשתיות המתאימות, עיצוב צורת ההטמעה, בחירת פתרונות התוכנה המתאימים לשכבות השונות, הטמעה שלהם וסיוע לעובדי הארגון בשימוש נבון.

בואו לפגוש אותנו בביתן של אמת טכנולוגיות ואנבידיה בכנס Dell Forum ולשוחח על אתגרי ה-AI שלכם, או על כל נושא הקשור למיחשוב עתיר ביצועים.

אירועים קרובים