פריוריטי מינתה את עדי פוביני למנהלת הלקוחות הראשית
פריוריטי הודיעה השבוע על מינויה של עדי פוביני למנהלת הלקוחות הראשית (CCO – Chief Customer officer) שלה. מדובר בתפקיד חדש בחברה, שנפתח בעקבות התרחבותה. במסגרת תפקידה החדש תוביל פוביני את חטיבת הלקוחות ואת אסטרטגיית חווית הלקוח של פריוריטי בארץ ובחו"ל, כולל עבור פתרון ה-Cloud ERP של החברה והפתרונות החדשים לניהול העסקים בענן בתחומי הקמעונאות והחינוך. פוביני (48) היא אם לשתיים, בוגרת יחידת 8200 ובעלת תואר ראשון בצרפתית ויחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית בירושלים. פוביני כיהנה לאורך 20 שנות הקריירה שלה במספר תפקידים מובילים בתחומי שירותי ענן, תמיכה טכנית, קשרי לקוחות, חוויית לקוח והצלחתו בחברות תוכנה וענן גלובליות. בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"לית חטיבת לקוחות של אקס ליבריס ולאחר מכן של פרוקווסט. עם כניסתה לתפקיד אמרה פוביני: "אני מאוד שמחה להצטרף לפריוריטי ומודה על ההזדמנות שניתנה לי להתוות את התפקיד החדש והחשוב הזה. עשייה רבה לפנינו, שתאפשר לנו להגדיל את התפוקה שלנו ולתת מענה מיטבי ללקוחות הפרוסים בארץ ובעולם". מנכ"ל פריוריטי, שגיב גרינשפן, הוסיף: "פתיחת תפקיד זה היא תוצאה ישירה של התרחבותה של פריוריטי. עדי היא תוספת כוח משמעותית עבורנו והיא תוביל אותנו למחוזות חדשים בתחום חווית הלקוח שאנחנו מציעים. אני מאחל לה הרבה בהצלחה ובטוח שתביא לתוצאות מצוינות".
תגובות
(0)