תוכן שיווקי

ג’וניפר משיקה את מתגי EX4100 מבוססי AI ויכולות AIOps משופרות

הפלטפורמה החדשה למתגי גישה לרשת קווית נשענת על שירותי ענן ו-Mist AI, המאפשר גמישות ראשונה מסוגה לפריסת שכבת גישה לארגון  קטן עד בינוני

17/07/2022 13:47

ג'וניפר נטוורקס, מובילה עולמית ברשתות מאובטחות, מבוססות בינה מלאכותית, הכריזה על השקת ה-EX4100, פלטפורמה חדשה למתגי גישה לרשת קווית הנשענת על שירותי ענן ו-Mist AI, ובכך מספקת ללקוחות ביצועים מעולים, קלות תפעולית, גמישות ואבטחת מידע מרשימה לשכבות גישה לארגון קטן עד בינוני. בנוסף, ג'וניפר הרחיבה את שירותי אבטחת המידע הקווית, האלחוטית ואבטחת הענן של Marvis וגם הוסיפה תובנות מבוססות בינה מלאכותית המוזילות את עלויות הפריסה האלחוטית באמצעות אימות אוטומטי של מיקום AP. הטכנולוגיה תזרז גם את תהליך פתרון הבעיות לתקלות נפוצות של תחנות מבוססות מיקרוסופט, כשלי DHCP ובעיות אימות משתמשים קוויים.

"ג'וניפר הפכה למובילה בטכנלוגיה קווית ואלחוטית הודות ל-AIOps החדשני ולפלטפורמות הענן המובנית שלנו, הפותרות באופן יזום תקלות ובכך חוסכות זמן וכסף וממקסמות את חוויות המשתמש", אמר סודהיר מאטה, סגן נשיא, ומנהל מוצרים מבוססי בינה מלאכותית בג'וניפר נטוורקס. "השיפורים האחרונים הללו לפורטפוליו מבוסס הבינה המלאכותית שלנו מאפשרים לספק ללקוחות ולשותפים שלנו כלים שהם באמת צריכים; מפתרונות חדשניים למתגים, תובנות משתמש, פתרון בעיות רשת וכלים טובים יותר לפריסת WLAN – החידושים האחרונים מכפילים את היתרונות הייחודיים של ג'וניפר בכל מחזור חיי הרשת, מהתקנה ותצורה, דרך תפעול ופתרון בעיות".

סדרת EX4100 החדשה: מתגי גישה ברמה הארגונית, המותאמים לעידן הענן המודרני וה-AI

התוספת האחרונה לפורטפוליו המתגים EX של ג'וניפר, סדרת EX4100 מותאמת לענן עם אבטחה ויכולות AIOps מהטובים מסוגם. יחסית ל-EX4400, המתגים הראשונים בעולם מבוססי הבינה המלאכותית מבית ג'וניפר שהושקו בשנה שעברה, סדרת ה-EX4100 החדשה נועדה לעמוד בדרישות של פריסת שכבת גישה לארגון קטן עד בינוני תוך שמירה על אותן יכולות תוכנה חדשניות. כך למשל, ה-Mist AI מזרז את זמני הפריסה בטכניקת "אפס-מגע", מספק פתרון בעיות מהיר, זיהוי חריגות יזום ורשת שעובדת כמו מכונית ללא נהג. ה-EX4100 מאפשר לצוותי IT לעצב בצורה חלקה מארג רשת מסוג EVPN-VXLAN המשתרע לשכבות ה-distribution ו-access, יחד עם יכולות אבטחה חשובות, כגון MACsec AES256 ו-microsegmentation באמצעות מדיניות מבוססת קבוצות (GBP). גרסאות ספציפיות של ה-EX4100 תומכות גם ב-Power over Ethernet++ (802.3bt), מה שהופך את המתג למתאים במיוחד עבור לקוחות המעוניינים בפריסה של טכנולוגיית Wi-Fi 6, Wi-Fi 6E ו-IoT. על ידי שימוש ב-Mist AI, ה-EX4100 (כמו כל מתגי הגישה ל-EX) מקל על הגדרה וניהול של רשתות גישה קוויות ומאפשר פתרון בעיות מתמשך ורציף.

מיקום וכוונון אוטומטי של נקודות גישה של ג'וניפר

אחs מכאבי הראש הגדולים ביותר של פריסת WLAN מגיע מהצורך בפריסה נכונה ומדויקת של נקודות הגישה. בעת פריסת ה-WLAN יש להבטיח שהמיקום והכיוון של נקודות הגישה האלחוטיות (Aps) אכן תואמים לתכנון ה-AP המקורי. כדי לטפל בזה, Juniper Mist כבר תומך בהטמעה בלחיצה אחת של תוכניות קומה מכלים כמו Ekahau ו-iBwave. זיהוי ופתרון בעיות בתהליך זה עשוי להימשך שעות, ואם לוקחים בחשבון שישנם עשרות ומאות מיקומים, פריסת ה-WLAN הנכונה עשויה להיות קשה מנשוא. בהמשך, פתרון Juniper Mist מאמת באופן אוטומטי את המיקום והכיוון בפועל של נקודות גישה לאחר ההתקנה מול התוכניות הרצויות ומדגיש את כל הנקודות שלא במקומן לתיקון מהיר וקל. הדבר מושג באמצעות שירות Juniper Wireless Assurance, המשתמש בפטנטים של מערכי אנטנות Bluetooth LE וירטואליים (vBLE) בשילוב עם אלגוריתמים הממנפים מידע על מצב ערוץ ו-FTM/RTT 802.11mc FTM/RTT. עם שירות זה, נקודות גישה של Mist (WiFi6, WiFi6E) ממוקמות אוטומטית על מפה ומוכוונות אוטומטית ב-dashboard  של Juniper Mist, כשהמרחקים בין זוגות AP מחושבים ומוצגים כדי למנוע שגיאות פריסה. כל זה נעשה ללא צורך בטכנולוגיות חיצוניות כמו GPS, בכך ג'וניפר מפשטת משמעותית את פריסת AP ומפחיתה את עלויות התקנת WLAN הכוללות.

פעולות חדשות של Marvis AIOps מניבות יותר תובנות

ג'וניפר הוסיפה מספר שיפורים חדשים ל-Marvis, עוזרת הרשת הווירטואלית מבוססת הבינה המלאכותית של החברה, כדי לשפר את פתרון הבעיות ויצירת התובנות בכל התחומים הקוויים והאלחוטיים. בנוסף ישנו ה-Marvis Windows Client המותקן על התקני מערכת ההפעלה של Windows המציע מידע נרחב יותר ואפשרות להתבונן במצב הרשת מנקודת מבטו של הלקוח. מידע זה מועבר ל-Mist AI, כך ש-Marvis תוכל להציע המלצות טובות ומעשיות יותר לתיקון תקלות של המשתמש. שיפור נוסף הינו לשירות Juniper Mist Wired Assurance, המספק תובנות המובילות לתיקון כשלי DHCP (כלומר שרת, VLAN או לקוח), בתוספת פעולות אימות משתמש קווי חדשות המספקות למנהלי המערכת את היכולת לזהות מכשירים ומשתמשים בעייתיים, ובכך מתבצע אימות תמידי במכשירים קוויים.

ג'וניפר ממשיכה לממש את חזונה לספק חוויית משתמש עילאית באמצעות חדשנות מתמדת במוצרים שלהעל ידי מתן תוצאות ממשיות ללקוחותיה ולשותפיה ברחבי העולם. ג'וניפר נטוורקס הוכתרה כמובילה ברביע הקסם של גרטנר לשנת 2021 לתשתית גישה לרשת LAN קווית ואלחוטית, כאשר ג'וניפר מוקמה כראשונה מהחברות בקטגוריות שלמות החזון, וביכולות ביצוע הגבוהות ביותר ברביע המובילים. בנוסף, ג'וניפר הוכתרה כמובילה ברביע הקסם של גרטנר לשנת 2022 בשירותי מיקום פנימי וחיצוני, וכמובילה בשלמות החזון הארגוני.

אירועים קרובים