נייס רוכבת על הענן: גידול דו-ספרתי בהכנסות וברווחיות כאחד
החברה פרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון השני של השנה, עם גידול של 16.1% בהכנסות, ל-530.6 מיליון ד' וגידול של 45.08% ברווח הנקי, ל-65.57 מיליון ד'
נייס פרסמה את התוצאות העסקיות למחצית הראשונה ולרבעון השני של השנה, עם גידול דו-ספרתי בהכנסות וברווחיות כאחד, וזאת בשתי התקופות. ניתן לומר שנייס רוכבת על ענן, שכן הצמיחה בהכנסות מפעילות הענן היה פי שניים מזו של ההכנסות הכלליות. העליות צמחו משום שההוצאות הכלליות היו קטנות מהעלייה בהכנסות.
במהלך המחצית הראשונה של השנה ההוצאות הכלליות גדלו ב-15.42%, ל-900.96 מיליון דולר – עלייה של 120.36 מיליון. ההכנסות גדלו יותר, ב-16.03%, ל-1.06 מיליארד דולר. מתוך זה, הגידול בפעילות ענן הסתכם ב-28.5%, ל-605.99 מיליון. באותם שישה חודשים הרווח התפעולי גדל ב-19.66%, ל-157.05 מיליון דולר, והרווח הנקי גדל ב-26.8%, ל-123.51 מיליון דולר.
במהלך הרבעון ההוצאות הכלליות גדלו ב-13.73%, ל-445.89 מיליון דולר – עלייה של 53.84 מיליון.
ההכנסות גדלו יותר, ב-73.75 מיליון, ל-530.58 מיליון.
מתוך הכנסות כלליות אלו, ההכנסות מפעילות ענן גדלו ב-27.87%, ל-311.39 מיליון. ההכנסות ממכירת מוצרים גדלו ב-13.6%, ל-52.45 מיליון, ואילו ההכנסות ממכירת שירותים רשמו קיטון זעום של 0.24%, ל-166.73 מיליון ד'.
ההוצאות הגולמיות גדלו ב-9.58%, ל-164.92 מיליון. הרווח הגולמי גדל ב-19.37%, ל-365.66 מיליון. במהלך שלושת חודשי הרבעון, הוצאות התפעול גדלו ב-16.32%, ל-280.97 מיליון; הרווח התפעולי גדל ב-30.75%, ל-84.69 מיליון. בנוסף חלה צניחה בהוצאות המימון, ל-50 מיליון דולר – ירידה של
99.45%, לעומת הוצאות מימון של 9.06 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.
חבות המס גדלה ב-81.34%, ל-84.64 מיליון.
הרווח הנקי הרבעוני גדל ב-45.08%, ל-65.57 מיליון – רווח נקי למניה מדולל של 0.99 דולר, שמשקף עלייה של 45.59%.
"אנחנו שמחים לדווח על רבעון מצוין של צמיחה דו-ספרתית הן בהכנסות והן ברווחיות", אמר ברק עילם, מנכ"ל נייס.
"התוצאות החזקות של נייס, עם שיא של 83% בסך ההכנסות החוזרות בזכות צמיחה מואצת בפעילות הענן, עלייה בהכנסות ובמקביל שיפור מתמיד ברווחיות ומאזן איתן, מבדלות את נייס באופן מובהק מהמתחרים. העוצמה הפיננסית שלנו מאפשרת לנו לנצל הזדמנויות להמשך צמיחה ולהרחבת המובילות שלנו בשווקים הגדולים בהם אנו פועלים".
עילם המשיך ואמר כי "במשך שנים רבות אנו מיישמים בהצלחה אסטרטגיה ממוקדת בתחומי הענן, דיגיטל ופלטפורמה. החיבור בין שלושת האלמנטים האלו הוא מה שהשוק שלנו זקוק לו היום יותר מתמיד, ואנחנו נמצאים במרכזם. CXone היא היום הפלטפורמה המקיפה והרחבה ביותר בתעשייה, עם פתרונות דיגיטליים המשולבים במלואם על גבי פלטפורמת ענן. לכן, ארגונים בכל סדר גודל, ובמיוחד ארגוני ענק, בוחרים בנייס להחלפה של פתרונות מיושנים ונקודתיים של ספקים אחרים".
תגובות
(0)