LG Flex – צעד אחד קדימה בשוק המסכים הקעורים

המסך/טלוויזיה החדש מבית LG מגיע עם גודל של 42 אינץ', ומאפשר לעבור ממסך שטוח לקעור באופן גמיש לחלוטין ● החברה משיקה את המסך בתערוכת IFA 2022, שנפתחה היום (ה') בברלין

ה-LG Flex החדש.

מסך מחשב קעור הוא כבר מזמן לא תופעה חדשה, אבל ה-LG Flex, המסך/טלוויזיה החדש בגודל 42 אינץ', ש-LG מציגה במסגרת תערוכת IFA 2022, שהחלה היום (ה') בברלין, לוקח את הנושא הזה צעד אחד קדימה. בעצם, אולי יותר מצעד אחד: הוא מאפשר למשתמשים לעבור בין מצב עבודה עם מסך שטוח למצב עבודה עם מסך קעור באופן גמיש לחלוטין, ולפי הצורך או הרצון.

בעיקור המרבי תומך המסך בערומה ברדיוס 900R, אבל ביניהם יכול המשתמש לבחור באחת מ-20 רמות שונות של קיעור – החל ממסך שטוח, כאמור, ולעשות זאת באופן ידני. בנוסף, ניתן, בלחיצת כפתור, לעבור באופן אוטומטי בין שני המצבים הקיצוניים של התצוגה, ואף להטות את המסך קדימה או אחורה בכמה מעלות – עד 10 ו-5, בהתאמה, למעשה.

עוד תמונה של ה-LG Flex החדש.

עוד תמונה של ה-LG Flex החדש. צילום: יח"צ

הפאנל עצמו הוא מסוג OLED ועם מעבד אלפא דור חמישי הוא מספק יכולות מניעת ריצוד, הבהוב ובוהק, וכן התאמת תאורה והורדת פליטה של אור כחול, כדי לאפשר צפייה למשך זמן ללא עייפות של העיניים. אחד הדברים המעניינים הוא שבעת משחקים ניתן להגדיר שימוש בגודל מסך קטן יותר מהגודל המרבי, וגם לקבוע את מרכוז החלון החדש במסך.

כמסך משחקים, ה-LG Flex מציע תמיכה ב-Dolby Vision בקצב ריענון של 120 הרץ וחיבור HDMI 2.1 לטובת שימוש עם קונסולות מודרניות. יש גם תמיכה בקצב ריענון משתנה (VRR) ומצב השהיה נמוך אוטומטי (ALLM), והוא גם תואם G-SYNC ו-AMD FreeSync Premium, לסנכרון תמונה מדויק יותר

המסך מגיע עם אפליקציה חדשה בשם LX3, שמאפשרת, בין השאר, להגדיר תצוגות שמירת מסך וכן לספק גישה לאפליקציות סטרימינג פופולריות, כמו גם לשלוט באופן מדויק במערכת הסאונד שלו, שמורכבת משני רמקולים קדמיים עוצמתיים בהספק של 40 וואט. הוא גם יכול לשמש כסוג של רכזת עבודה שולחנית, כמו מסך עסקי מודרני.

מערכת אנשים ומחשבים תדווח מתערוכת IFA 2022.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים