כפי שפורסם לראשונה באנשים ומחשבים: ספי גלעזר מונה לתפקיד מנכ"ל מלם מערכות

אידו שטינברגר, סמנכ"ל המכירות של מלם מערכות, ושגית סלע גל, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה – פורשים מתפקידם ● את גל תחליף ענבל שניידרמן, לשעבר מנהלת משאבי אנוש בנטקום

הנהלת קבוצת מלם-תים הודיעה אתמול (ד'), כי ספי גלעזר מונה למנכ"ל מלם מערכות במקום אורי ערד, שפרש לפני מספר חודשים. מינויו של גלעזר ייכנס לתוקף ב-1 בספטמבר 2010.

גלעזר הינו מוותיקי אנשי ההנהלה בשוק ה-IT המקומי, כאשר בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקים גלובלי בנס טכנולוגיות, ולפני כן כמנהל קבוצת השירותים המקצועיים (PSG) בחברה.

בנוסף למינויו של גלעזר הודיעה הנהלת מלם תים על מספר שינויים ארגוניים ופרסונאליים. החטיבה הפיננסית, החטיבה הציבורית (כולל פעילות הפיתוח של תחום ה-HLS ומערכת בחירות-דמוקרטיה) וחטיבת האורקל – ג'אווה (בכללם החברות כוראל ו-AlphaCSP) באגף המערכות ירוכזו כולן תחת ניהולו של אמיר זיו שמונה בשבוע האחרון לסמנכ"ל, מנהל אגף מערכות וחבר הנהלת מלם מערכות. זיו הצטרף למלם לפני כ-3 שנים כמנהל החטיבה הציבורית והצליח למנף את כלל פעילויות הפיתוח בתחום הציבורי, הממשלתי והמוסדי.

אידו שטינברגר, סמנכ"ל המכירות של מלם מערכות, ביקש לסיים את תפקידו בתום תקופת כהונה בת שנתיים. שטינברגר הוזכר כאחד המועמדים לתפקיד מנכ"ל מלם מערכות. בהודעה של מלם נאמר, כי "בתקופת כהונתנו קידם אידו את אגף המכירות להישגי שיא".

גם שגית סלע גל, סמנכ"ל משאבי אנוש במלם מערכות, תסיים במהלך החודשים הקרובים את תפקידה בארגון. מהחברה נמסר, כי "החלטה זו באה על רקע הצורך בבניית מודל התארגנות ופעילות אחר למשאבי אנוש, אשר עונה לצרכים הארגוניים החדשים". את גל תחליף ענבל שניידרמן, שהייתה מנהלת משאבי אנוש בנטקום.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורי ד

    האיש הנכון במקום הנכון, ספי, שיהיה לך בהצלחה!

אירועים קרובים