"נהיה שחקן מרכזי בעולמות המחשוב הארגוני בארץ"

החטיבה העסקית של אסוס בישראל פועלת מזה כשנתיים, וכבר הגיעה לנתח שוק נאה - אמר לאנשים ומחשבים משה בריק, מנהל פעילות החברה בארץ, וחזה שהנתח יגדל בשנים הקרובות

אנשי אסוס. מימין: יוסי דמרי, PR; אינה רוזנפלד, מנהלת השיווק בישראל; צח שוויפל, מנהל החטיבה הפרטית; ומשה בריק, מנהל פעילות אסוס ישראל.

"אנחנו נמצאים בשוק העסקי מזה יותר משנתיים, וכבר בתקופה הלא ארוכה הזאת, על אף שהיא הייתה לא קלה, הצלחנו לכבוש נתח שוק נאה. המטרה שלנו היא לגדול עוד ביחס למתחרות ואף להוביל את השוק בפלח זה, שהולך וגדל במסגרת כלל הפעילות שלנו בארץ", כך אמר משה בריק, מנהל פעילות אסוס (ASUS) בישראל.

בריק משמש בתפקידו מזה קרוב לשנתיים. לפני כן הוא היה מנהל שותפי OEM במיקרוסופט ישראל במשך ארבע שנים, ועוד לפני כן עבד ב-HP במשך מעל עשור, במגוון תפקידים. אסוס פעילה בשוק המקומי מזה יותר מ-10 שנים. היא מספקת לקהל המשתמשים, הצרכני-ביתי כמו גם זה הארגוני, מחשבים ניידים, מחשבים נייחים וציוד היקפי – תחנות עגינה, מקלדות ועכברים.

לדבריו, "הדגש שלנו בשוק הצרכני, זה המכוון למשתמשים הביתיים, הוא על רכיבים חדשניים, עיצוב מרשים ועדכונים טכנולוגיים בתדירות של מדי רבעון. קהל היעד בשוק זה הוא משתמשים מכלל הקהלים – מתלמידי ותלמידות בתי ספר ועד לגיימרים. אנחנו מביאים פתרון לעולם הגיימינג עם מחשבים ניידים קלים ומרובי משימות, גם לטובת המשחקים וגם לשאר המשימות של המשתמשים". "זאת", ציין, "לצד ההובלה שלנו במחשוב ובציוד מחשוב בשוק הפרטי והצרכני בארץ: לפי IDC, בחציון הראשון של 2022 הובלנו את שוק המחשבים הניידים בישראל".

החטיבה העסקית, שהחלה את פעילותה בקורונה

לפני כשנתיים הקמנו את החטיבה העסקית, בגלל הצורך לתת מענה מדויק ומותאם אישית לפלח שוק זה, הנבדל מהשוק הצרכני-ביתי ברמות האבטחה, אורך חיי המוצר ומגוון הפתרונות שהוא דורש", ציין בריק.

הוא אמר כי "התחלנו את פעילות החטיבה העסקית במקביל למשבר הקורונה. היו לנו לא מעט אתגרים, אבל בסופו של דבר, הקורונה עשתה לנו טוב: משתמשים ארגוניים נדרשו לעבודה במתכונת עבודה היברידית, והצענו להם פתרונות מחשוב מאובטחים עם מחשבים בעלי משקל קל".

בריק הוסיף כי "החטיבה פועלת למכירת מוצרי אסוס בשוק הארגוני בישראל. מאז שהיא החלה לפעול, אנחנו מגדילים בעקביות את נתח השוק שלנו אל מול מתחרים חזקים. יש לנו מאות לקוחות ארגוניים משלל מגזרי פעילות: מוסדות חינוך ואוניברסיטאות, ארגוני היי-טק, ארגוני בריאות ורפואה וכן לקוחות מהמגזר הפיננסי".

לפי בריק, "אנחנו מציעים תמורה מלאה, עם מבחר מחשבים שעשויים מחומרים מתקדמים, במשקל קל, מארזים קשיחים, לצד רמת אבטחת המידע הגבוהה ביותר הקיימת בשוק, עם יכולות הצפנה בתצורת TPM (ר"ת Trusted Platform Module). כמו כן, אנחנו מעניקים ללקוחות יכולת לגיבוי רציף, בשל העובדה שבמגוון המחשבים הניידים שלנו יש אפשרות לשני כוננים קשיחים. יש לנו מגוון שלם של מחשבים ניידים סטנדרטיים, שמיועדים לעסקים קטנים, לצד תחנות עבודה מתקדמות שמכילות מעבדים של אינטל. אנחנו מציעים מגוון מוצרים בלי ועם מסך מגע, מודם סלולרי ומסכי OLED לבחירה".

עוד הוא אמר כי "המחשבים שאנחנו מציעים לשוק הארגוני כוללים מסכים בעלי איכות תמונה יותר טובה, טכנולוגיה השומרת על עיני המשתמשים, משקל קל, עיצוב ויכולות חיבוריות גבוהות, שמביאות להעברת מידע מהירה יותר ולטעינה מהירה. עוד יש במחשבים יכולת אוורור טובה ושקטה יותר, בשל מערכות קירור מתקדמות יותר, והגבהה ארגונומית בעת שינוי הזווית של המסך".

אינה רוזנפלד, מנהלת השיווק של אסוס בישראל, אמרה כי "אנחנו מציעים מגוון פתרונות שעונה לכל צורך ופונה למגוון רחב של קהלים. נגדיל את החשיפה למותג ולחטיבה העסקית בפרט, עם מגוון רחב של דגמים לכל קהל, תוך דגש על חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת".

בריק סיכם באומרו ש-"בחלוף יותר משנתיים, היקף הפעילות שלנו בעולם הארגוני בישראל עומד על עשרות אחוזים, כאשר אנחנו בשאיפה להגיע לכך שב-2024, תמהיל הפעילות שלנו בין המחשוב למגזר הפרטי למול זה הארגוני יהיה שווה. נוביל את שוק המחשבים הישראלי, תוך מתן מענה לצרכי השוק המשתנים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים