"היעד: איחוד כלל המערכות למקום אחד"
גיא אלכסנדר, מנכ"ל אריסטה ישראל: "החברה מעניקה ללקוחות הארגוניים פתרון רישות מקצה לקצה - גם בתחום הקמפוס, גם בדטה סנטר, גם בעולם הניתוב – והכל עם מערכת הפעלה אחת"
"עולם התקשורת הארגונית מתאפיין במורכבות המערכות ובריבוי של התקנים, רכיבים ומערכות הפעלה. אנו מסייעים לארגונים לפישוט התפעול, על ידי איחוד של מערכות, אשר באמצעותו מנהלי התקשורת בארגונים יכולים לנהל את כלל תשתיות התקשורת", כך אמר גיא אלכסנדר, מנכ"ל אריסטה (Arista) ישראל.
אלכסנדר דיבר בפתח כנס Cloud Builders Tel Aviv 2022. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') באולם האירועים לאגו בראשון לציון, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים.
"אתגר נוסף", אמר אלכסנדר, "הוא הדרישה ליותר רוחב פס, בשל ריבוי האפליקציות, והצורך לספק רוחב פס זה במהירות – מה שיוצר צורך בעוד ציוד תקשורת, שיתמוך בקצבי תעבורה מהירים יותר, לצד הצורך לצמצום עלויות התפעול של ציוד התקשורת".
אריסטה, אמר, "מעניקה ללקוחות הארגוניים פתרון רישות מקצה לקצה – גם בתחום הקמפוס, גם בדטה סנטר, גם בעולם הניתוב – והכל עם מערכת הפעלה אחת. כך, אנו באריסטה מתמחים בפתרונות רישות מוגדר תוכנה– הן עבור דטה סנטרים והן עבור קמפוסים. אריסטה פיתחה משפחות של מתגי את'רנט, בעלי קצב העברת נתונים של 1 ג'יגה-בייטים לשנייה ועד 400 ג'יגה-בייטים בשנייה. החברה מציעה מערכת הפעלה אחת לכל תשתית הרשת מוגדרת התוכנה (EOS) וכן מערכת ניהול ואנליטיקה CloudVision".
לדבריו, "בעולמות שרשראות האספקה, ארגונים מבינים כיום שהם לא יכולים לעבוד רק במודל של 'פר פרויקט', משמע – כאשר יהיה פרויקט, או אז הם יצטיידו. הם מבינים שנדרש להיערך לטווח הארוך ולהצטייד, כמה שיותר, לקראת פרויקטים עתידיים. זה משנה את אופן הרכש, כאשר הם בונים 'בנק' של פרויקטים. המסקנה ממשבר השבבים העולמי היא שהלקוחות הארגוניים נדרשים לשנות את אופן ההצטיידות שלהם".
אלכסנדר סיים באומרו, כי "הסניף הישראלי של אריסטה חווה גידול בשיעור של עשרות אחוזים בשנתה הכספית האחרונה, גידול בהיקף הפרויקטים, מאות לקוחות ארגוניים וכניסה של לקוחות חדשים רבים, מכלל המגזרים – פיננסי, ביטוח, היי-טק ועוד. העלייה בדרישה לפרויקטים מבוססי אריסטה בארגונים הביאה לגידול בהיקף כוח האדם שלנו בסניף המקומי".
ניהול, תזמור ומיכון – ב"חלון אחד"
רומן קילפין, מהנדס מערכות בסניף הישראלי של חברה, אמר כי "מערכת ניהול הענן שלנו יודעת לעשות ניהול, תזמור ומיכון – והכל תחת 'חלון אחד', שדרכו מנוהלות כל תשתיות התקשורת של הארגון. למתחרים שלנו יש מגוון מערכות לכל חלק במערך הרישות: מערכת לניהול הקמפוס, מערכת נוספת לניהול מערך התקשורת בדטה סנטר, ניהול המיתוג, ומערכת ניהול שונה לעולם ה-Wi-Fi. כך, המערכת שלנו אוספת נתונים מכלל מכשירי התקשרת בארגון, ובעזרת מודלים של לימוד מכונה ובינה מלאכותית, היא מייצרת תחזיות לגבי המשך התפעול המיטבי, לרבות היכולת לחזות צווארי בקבוק עתידיים, ומצב תוחלת החיים של האופטיקות".
"אנו עושים איחוד של כל התשתיות הללו למקום אחד, וכך מקלים על חייהם של מנהלי התקשורת. בשל השימוש במערכת הפעלה אחת לכל עולם התקשורת, לא צריך לחשוב, או לבחור את המערכת הנכונה, כי היא מתאימה לכל מתגי אריסטה", אמר.
בדרך זו, סיכם קילפין, "אנו מספקים ללקוחות הארגוניים ציוד בעל רמת אמינות גבוהה מאוד. עוד היבט ייחודי אצלנו הוא שכל הפרוטוקולים הם סטנדרטיים ופתוחים. כך, אנו מספקים לרשת התקשורת הארגונית חוכמה, מיכון לתהליכים, לצד נראות בזמן אמת. מעבר לטכנולוגיה ולציוד – אנו מעניקים חוויית שירות משופרת ללקוחות שלנו. אנו מביאים את בשורת הרשת החכמה, מיכון מבוסס בינה מלאכותית ברמה הרשתית".
תגובות
(0)