תוכן שיווקי

"בדרך לאוסקר עוצרים בלוג-און!"

עוד שנה הסתיימה לה בחגיגת עובדים מצטיינים וותיקים של לוג-און לשנת 2022  

15/01/2023 12:28
מימין: תומר ויקינסקי, מנכ"ל של פעילות היועצים והפרויקטים בלוג-און תוכנה, והעובד המצטיין שגיא סמוראי.

ערב יום רביעי ה-28.12.22, התכנסו במתחם סינמה סיטי גלילות שברמת-השרון עשרות רבות מעובדי חברת לוג-און תוכנה (Log-On Software), שהוכרזו כמצטיינים בפעילותם לשנת 2022, יחד עם בני ובנות זוגם, ובליווי של מנהליהם הישירים באתרי הלקוחות ובמטה לוג-און, על מנת להשתתף באירוע נוצץ מהסרטים. זו השנה הרביעית ברצף שבה מטה לוג-און חוגג את הצטיינותם של עובדי החברה ובוחר לציין עובדים בעלי וותר משמעותי, תוך שהוא מנצל את הבמה, בין השאר, גם לסקירת פעילותה והישגיה המשמעותיים של חברת לוג-און בשנה שחלפה.

כל משתתפי האירוע התכנסו בתחילתו של הערב במבואה האקסקלוסיבית והמפרגנת של המתחם, שבה חיכו להם עמדות עם פסלוני אוסקר ומתנות שוות שחולקו למצטיינים ולוותיקים. האורחים הוזמנו להתכבד בארוחת ערב עשירה בטעמים מפנקים, והצטלמו על השטיח האדום, תוך שהם מנצלים כל דקת זמן פנויה למינגלינג ולהיכרויות חוצות מגזרי פעילות, לקוחות, תפקידים וסביבות עבודה.

פסלוני אוסקר עם הקדשה אישית למצטייני לוג-און.

פסלוני אוסקר עם הקדשה אישית למצטייני לוג-און. צילום: ויטלי, מגנטים עגולים

משם המשיכו האורחים לגולת הכותרת של אירועי הערב – טקס הוקרת המצטיינים והוותיקים של לוג-און לשנת 2022, שנפתח בסרטון קצר ומרשים, המסכם 40 שנות פעילות בכלל, ואת שנת 2022 היוצאת מגדר הרגיל.

לוג-און מסכמת שנה פורצת דרך בכל תחומי פעילותה

כשמסתכלים במבט כולל על שנת 2022, אין ספק כי מדובר בשנה של פריצות דרך בכל תחומי פעילותה של חברת לוג-און תוכנה. החברה המשיכה לגדול באופן עקבי בכל מגזרי הפעילות – פיננסים, ביטוח, בריאות, ממשלה וביטחון, וכיום היא מעסיקה יותר מ-800 עובדים ויועצים טכנולוגיים, המוצבים מטעמה באתרי הלקוחות. מגמת הגידול בלטה השנה עוד יותר על רקע שיתופי פעולה שלוג-און קיימה עם מספר חברות היי-טק בינלאומיות, ושכללו, בין השאר, הכשרות במתכונת של בוטקאמפס טכנולוגיים, תוך שהיא מציבה עשרות מבוגריה הטריים בסביבות שהן חזית הטכנולוגיה בארץ ובעולם.

עוד השנה, חברת לוג-און רוותה נחת כשעל פי סקר שערכה חברת Statista בשיתוף עם מערכת עיתון גלובס, היא נבחרה על ידי עובדיה כאחת מהמעסיקות הטובות בישראל!

גם בתחום המוצרים הייתה זו שנה מוצלחת במיוחד עבור חברת לוג-און תוכנה. זו הייתה שנה שבה לוג-און פיתחה והוסיפה תכונות חדשות לרוב מוצריה הקיימים, וכן רכשה את הזכויות לשני מוצרים נוספים: ASF ו-NewView File Transfer, שאותם הצליחה להטמיע בסל מוצרי לוג-און שנמכרים ונתמכים ברחבי העולם כולו!

גם המוצר APL2 המשיך להתייצב וקצב המכירות שלו נסק.

עשרות לקוחות חדשים הצטרפו השנה לשורה ארוכה של לקוחות לוג-און הקיימים בפרישה עולמית, ביניהם תאגידים פיננסיים בנקאיים וחברות ביטוח מהגדולות בעולם, כשהפעילות ממשיכה להתייצב ולגדול באירופה, ביפן, ובאמריקה.

תומר ויקינסקי, מנכ"ל של פעילות היועצים והפרויקטים בלוג-און תוכנה, בטקס הוקרת המצטיינים והוותיקים של לוג-און.

תומר ויקינסקי, מנכ"ל של פעילות היועצים והפרויקטים בלוג-און תוכנה, בטקס הוקרת המצטיינים והוותיקים של לוג-און. צילום: ויטלי, מגנטים עגוליים

שנה של הצטיינות ומצוינות – הוקרת מצטייני וותיקי לוג-און

ברוח אווירת המצוינות של הערב, עלה במחיאות כפיים אל הבמה תומר ויקינסקי, מנכ"ל של פעילות היועצים והפרויקטים בלוג-און, ובירך על פועלם של העובדים המצטיינים, תוך שהוא מדגיש את חשיבותו ואיכותו של המרקם וההון האנושי בחברה.

"הסרטון המושקע שהוקרן זה עתה מדגים ב-90 שניות כמעט 40 שנות פעילות של חברת לוג-און. כמעט 40 שנות פעילות שמובלת בדרך של מצוינות – כאורח חיים, שמתבססת על הנהלה שמלווה את החברה עוד מימיה הראשונים, ועל מטה חברה ותיק ומיומן בכל תחומי הפעילות. אנחנו הראשונים להבין את ערכי המצוינות ואת תרומתו של הוותק הארגוני, ובהתאם – מבקשים לעודד אותם," כך פתח ויקינסקי בדברים מרגשים אלה את טקס המצטיינים והוותיקים של לוג-און לשנת 2022.

"במעגל קסמים מיוחד, לכל אחת ואחד מכם יש תרומה יוצאת דופן והשפעה מהותית על סביבת העבודה שלו." המשיך ויקינסקי בשבח המצטיינים. "…וכתוצאה מכך על מידת שביעות רצון מנהליו, שבתורה מאפשרת לנו כחברה להמשיך להתרחב ולספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, ולעובדינו סביבות עבודה ותנאים שיאפשרו להם להמשיך ולהצטיין בתפקידיהם. השנה אלה אתם שיושבים כאן, שנבחרתם. ברכותינו!"

לאחר רשימת תודות לכל העוסקים במלאכה וסיקור פעילותה של חברת לוג-און בשנה החולפת, הוקרן על המסך סרטון מושקע נוסף, העוקב אחר המסע של מצטייני לוג-און בכל שלוחות החברה הפרוסות ברחבי הארץ. נבחרת המצטיינים נבחרה בתהליך איכותני, שהתבסס על המלצות לקוחות החברה, המלצות המדגימות תמונה מרשימה של כישורים יוצאי דופן ותרומה מהותית, שהובילה את אותם עובדי לוג-און ללכת בדרך המצוינות.

וברוח נושא הערב – טקס האוסקר, המשיך הסרטון בטיסה להוליווד הרחוקה, שם הוצגו העובדים הוותיקים המסורים והמוערכים של לוג-און. בשונה משנים קודמות, שבהן הוקרנו עובדים בעלי ותר של 10-25 שנים, הפעם הוענקו כבוד והוקרה גם לעובדים שמלאו חמש שנות פעילותם בחברה.

משה אשכנזי במופע סטנד-אפ מפיל מהרגליים.

משה אשכנזי במופע סטנד-אפ מפיל מהרגליים. צילום: ויטלי, מגנטים עגולים

את הערב חתם השחקן והקומיקאי משה אשכנזי ("מטומטמת", "בשבילה גיבורים עפים") בהופעת סטנד-אפ מפילה מהרגליים, שלא השאירה אף עין יבשה (מצחוק, כמובן)!

כך, לוג-און מסכמת שנה מוצלחת נוספת. שנה של חידושים וחדשנות, של הרחבת אופקים, עם השפעה בכל תחומי פעילותה והמשך הגדלת ההון האנושי האיכותי המרכיב אותה.

בנחישות, אופטימיות והתמדה של 40 שנות פעילות, לוג-און מצפה להמשיך בדרך המצוינות ולקצור הישגים נוספים ורבים הן בשוק המקומי והן בשוק הבינלאומי.

 

 

אירועים קרובים