מנהל בטוויטר: 500 מפרסמים גדולים עזבו אותנו – ההכנסות צונחות

חרם המפרסמים על טוויטר בעקבות המעבר שלה לידיים של אילון מאסק נמשך, ולפי מצגת שמנהל בכיר בחברה הציג לעובדי מחלקת המודעות, ההכנסות היומיות שלה צנחו ב-40%

פחות הכנסות מפרסום לטוויטר.

המצב בטוויטר ממשיך להיות לא ממש טוב: לצד פיטורי העובדים הנרחבים ושאר המהלכים והשערוריות של אילון מאסק התפרסמה אתמול (ג') ידיעה שלפיה מנהל בחברה מודה שכמות המפרסמים ברשת החברתית נמצאת בירידה חדה, ואתה גם ההכנסות. יצוין שטוויטר היא כעת חברה פרטית, שלא מחויבת לפרסם את התוצאות הכספיות שלה, והמידע הנוכחי דלף.

האתר אינפורמיישן דיווח שסידהארת' ראו, מנהל הנדסה בכיר בטוויטר, הציג מצגת לעובדי המחלקה שמטפלת במודעות בה, שלפיה מעל 500 מפרסמים מהגדולים ברשת החברתית עזבו אותה מאז שמאסק קנה את החברה, ושההכנסות היומיות שלה מפרסום רשמו שלשום צניחה של 40%.

הסיבות לעזיבה של המפרסמים הן גל הפיטורים בטוויטר והעובדה שמאסק רוצה לגבות תשלום, למשל על שמות משתמש, שהביאו לתגובות שליליות כלפי החברה. אולי כמענה לכך, ולו מסוים, טוויטר הסירה בזמן האחרון את האיסור שהטילה ב-2019 על פרסומות פוליטיות, וציינה כי היא עומדת להקל במדיניות הפרסום של "מודעות מבוססות אירועים", כלשונה, כמו גם לשנות את המדיניות שנוגעת לפרסומים של רשתות טלוויזיה ואמצעי תקשורת אחרים.

טוויטר לא הגיבה לבקשת סוכנות הידיעות רויטרס לתגובה.

העזיבה הנוכחית מצטרפת לדיווחים שמאסק עצמו אישר כשבוע לאחר שרכש את טוויטר, שלפיהם יש חרם של מפרסמים מסוימים על החברה, עקב "לחצים של אקטיביסטים". בנובמבר האחרון המליצה ללקוחותיה אחת מחברות הפרסום הגדולות בעולם, IPG, להפסיק לפרסם בטוויטר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים