האקתון של קרביין לטובת מוקדי החירום וההצלה

הפיתוח הזוכה: בוט שיענה לשיחות דיווח על אירוע חירום, כאשר המוקד עמוס ואין מענה מיידי ● הצוות שזכה ייהנה מטיסה לפריז, אירוח מלא והשתתפות בכנס הטכנולוגיה והסטארט-אפ הגדול באירופה-Viva Technologies

השופטים בהאקתון של קרביין.

קרביין (Carbyne), מפתחת מערכות מבוססות ענן עבור מוקדי חירום ומרכזי שירות ארגוניים, סיימה האקתון בן יומיים בנושא "עתיד מוקדי החירום וההצלה". ההאקתון התקיים במרכז הפיתוח של החברה בתל-אביב, בהשתתפות כארבעים מעובדי החברה, אשר התחלקו לצוותים.

בתום 48 שעות הציגו הצוותים בפני השופטים מודלים ראשונים לשבעה פיתוחים חדשים, שמטרתם ייעול ושיפור עבודתם של מוקדנים ואנשי חירום והצלה, בהם שוטרים, לוחמי אש ופרמדיקים. במקום הראשון זכה הצוות שפיתח צ'ט בוט שעונה לשיחות טלפוניות בזמן שהמוקד עמוס ואין מענה מיידי. הבוט אוסף מידע ראשוני על האירוע, כולל מיקום המתקשר וסוג האירוע, ובכך מאפשר לייעל את זמן ההמתנה למענה המוקדן ולהפחית את העומס במוקד החירום על ידי סינון שיחות שמדווחות על אירועים, שמוכרים כבר למוקד. הצוות שזכה ייהנה מטיסה לפריז ואירוח מלא שגולת הכותרת שלו תהיה השתתפות בכנס הטכנולוגיה והסטארט-אפ הגדול באירופה –Viva Technologies, אשר יתקיים בפריז ביוני 2023.

אמיר אליחי, מייסד ומנכ"ל קרביין: "המשימה של קרביין היא למקסם את יעילות מוקדי החירום וההצלה, להפחית את זמן התגובה לקריאות חירום ובכך לסייע בהצלת חיים. היכולת להביא כל העת חדשנות לעולמות אלו, הינה קריטית ואני גאה לראות את מגוון הרעיונות החדשניים שנוצרו בעבודת הצוות המשותפת בהאקתון. מעבר לתמריץ ותגמול העובדים שלנו על חשיבה חדשנית, נבדוק כיצד ניתן לשלב את הרעיון שזכה, כמו גם את שאר הרעיונות שהוצגו, במערכות הדור הבא שלנו".

פאנל השופטים כלל את אמיר אליחי, מייסד ומנכ"ל קרביין, יסמין לוקאץ' משקיעת הון סיכון, מנכ"לית ומייסדת ICON ו-Code for Israel, אלי פולק, מנכ"ל איחוד הצלה, יאיר גבע, ראש מחלקת ההיי-טק והטכנולוגיה במשרד הרצוג פוקס נאמן, אלעד שטרנליכט. שותף ומנהל אשכול היי-טק ב-EY, וקרין רובינשטין-מאיר, המנכ"לית והנשיאה של האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (ITAI).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים