הקיצוצים מגיעים גם לספלאנק: תפטר 325 עובדים

חברת אבטחת המידע תפטר 4% מכוח האדם שלה, חרף דו"חות כספיים טובים ● המטרה במהלך, לפי המנכ"ל, היא "להבטיח שספלאנק תמשיך לאזן בין צמיחה לרווחיות בזמנים לא ברורים אלה ולהניע הצלחה בטווח הארוך"

גם היא מפטרת. ספלאנק

חרב הקיצוצים הגיעה גם לספלאנק: חברת האבטחה הפקידה באחרונה במנהלת רשות ניירות ערך האמריקנית (ה-SEC) מסמכים שמספרים שהיא עומדת לפטר 325 עובדים, שהם כ-4% מצוות העובדים הנוכחי שלה. רוב המפוטרים הם עובדים של החברה בארצות הברית.

מהלך הפיטורים אמור להסתיים עד ה-30 באפריל והחברה סיפקה הערכה שלפיה הוא יעלה לה כ-28 מיליון דולר במזומן, כולל פיצויי פיטורים, עלויות שימור עובדים ומעבר, והוצאות אחרות.

בנוסף, כדי לחסוך עוד יותר בעלויות, ספלאנק ציינה כי היא תקטין את ההסתמכות שלה על מיקור-חוץ, כולל סוכנויות כוח אדם ויועצים.

"זו עוד החלטה במערך רחב יותר של שינויים ארגוניים ואסטרטגיים פרו-אקטיביים, שכוללים מיטוב של תהליכים, מבנה עלויות והאופן שבו אנחנו פועלים באופן גלובלי. המטרה היא להבטיח שספלאנק תמשיך לאזן בין צמיחה לרווחיות בזמנים לא ברורים אלה ולהניע הצלחה בטווח הארוך", כתב גארי סטיל, מנכ"ל החברה מאז אפריל 2022, במכתב שהופנה לכלל העובדים וכלל גם את הפניה לרשות.

ההודעה מגיעה לאחר שספלאנק פרסמה דו"חות כספיים טובים לשלושת הרבעונים הראשונים של השנה הפיסקאלית 2023 שלה: הכנסותיה עמדו בתקופה זו על 2.4 מיליארד דולר – נתון גבוה באופן משמעותי מהתקופה המקבילה בשנה הפיסקאלית הקודמת, וההפסדים נחתכו ביותר מחצי ל-547 מיליון דולר לעומת 1.2 מיליארד בתשעת החודשים הראשונים בשנה הכספית 2022.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים