אנבידיה משתמשת ב-AI לשיפור הרזולוציה של סרטוני וידיאו

טכנולוגיה חדשה של החברה לכרטיסי GeForce RTX 30 ו-40 ממירה סרטונים ברזולוציה שבין 360p ועד 1440p, ובקצב ריענון שמגיע לכל היותר ל-144 הרץ לרזולוציית 4K ● ניתן להשתמש בה בדפדפנים כרום, אדג' ואופרה

תחת חקירה. אנבידיה.

עדכון חדש ששחררה אנבידיה עבור מנהלי ההתקנים של כרטיסי המסך שלה משתמש בבינה מלאכותית כדי להציע טכנולוגיה לשיפור הרזולוציה של סרטוני וידיאו.

הטכנולוגיה, שמכונה RTX Video Super Resolution, לא זקוקה לסביבת עבודה מיוחדת כדי לעשות את זה: היא מיועדת לעבודה בתוך הדפדפנים המבוססים על המנוע של כרומיום – כרום, אדג' ואופרה. היא יודעת בזמן אמת להמיר סרטונים ברזולוציה שבין 360p ועד 1440p, ובקצב ריענון שמגיע לכל היותר ל-144 הרץ, לסרטונים ברזולוציית 4K.

מדובר בתכונה שמוכרת לאלה שרכשו טלוויזיות מתקדמות בשנתיים האחרונות, כולל כאלה שמציעות רזולוציות 8K, כשכל יצרנית הציעה פתרון משלה. האלגוריתם של אנבידיה הוצע עד עתה רק בשירות ה-Shield TV שלה. כעת אפשר להשתמש בו בכל מחשב, בזכות התאמת המנוע של הדפדפנים ליכולות הנדרשות.

מכיוון שהיא בדפדפן, היכולת החדשה הזו מתאימה לשימוש בכל שירות שמציע הזרמת וידיאו ברשת – מנטפליקס, דרך יוטיוב ועד לטוויץ'.

כפי שאפשר ללמוד מהשם שהעניק אנבידיה לטכנולוגיה, RTX Video Super Resolution, היא מיועדת לכרטיסי GeForce RTX בלבד, ולמעשה רק לשתי המשפחות האחרונות: RTX 30 ו-RTX 40.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים