מארק הארד, הנשיא והמנכ"ל המודח של HP, יקבל חבילת פרישה בגובה של כ-12 מיליון דולרים

הארד הודח בעקבות תלונה שהוגשה נגדו על הטרדה מינית ● הוא יקבל את הסכום בנוסף לחבילת מניות נאה שהוקצתה לו ב-2008 ואופציות נוספות שעומדות לרשותו ● ההערכה היא, כי השווי הכולל של הפיצויים שהארד יקבל עומד על 30 מיליון דולרים

מארק הארד, הנשיא והמנכ"ל המודח של HP, יקבל חבילת פרישה בשווי של 12.2 מיליון דולרים בגין הדחתו על רקע הטרדה מינית. זאת, בנוסף לחבילת מניות נאה שהוקצתה לו ב-2008 ואופציות נוספות שעומדות לרשותו – כך עולה ממסמכים שפורסמו בסוף השבוע. השבועון BusinessWeek העריך, כי שווי הפיצויים הכולל שהארד יקבל יעמוד על 30 מיליון דולרים.

לפני כשנתיים הוקצתה להארד חבילה בהיקף של 300,177 אופציות, שמהוות תגמול עבור ביצועים. בנוסף, עומדת לזכות המנכ"ל כמות נכבדה של מניות החופשיות למימוש.

הארד הודח ביום שישי בעקבות תלונה על הטרדה מינית שהוגשה נגדו. גורם משפטי חיצוני שבדק את הפרשה קבע, כי להארד היו יחסים עם המתלוננת – שעבדה עבור החברה כקבלנית חיצונית בתחום השיווק.

אנליסטים מגרטנר (Gartner) מסרו אתמול לרשויות בורסת וול-סטריט, כי בדרך כלל, מועצת מנהלים משחררת מנכ"לים שלא היטיבו עם בעלי המניות שלהם, אולם המקרה של הארד הוא חריג, כיוון שהוא הצליח מאוד בתפקידו והיטיב עם בעלי המניות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים