"מנהלי התשתיות חייבים AI – כדי שגורלם לא יהיה כשל מחלקי חלב ונפט"

כך לדברי ולדימיר אורייב, מוביל טכנולוגיות AI בג'וניפר, שמציין, כי עולם הרישות הוא מרובה שינויים, וארגונים נדרשים להטמעת מיכון בשכבת התקשורת, עם השלב הבא בייעול התפעול של הרשת: הוספת חוכמה לרשת

ולדימיר אורייב, מוביל טכנולוגיות AI בג'וניפר לאזור EMEA.

"עולם הרישות מאופיין במורכבות רבת שנים, והוא נדרש לפשטות: ארגונים צריכים להתנהל ולנווט בין קמפוסים, סניפים, עובדים מרוחקים ואתרי משנה. זהו עולם מרובה שינויים, בו גם קצב השינוי מואץ. אל להם.ן, למנהלי.ות התשתיות והרישות – להישאר מאחור, כדי שלא ימצאו את עצמם.ן כמו מחלקי הנפט והחלב של פעם. ארגונים נדרשים להטמעת מיכון בשכבת התקשורת, עם השלב הבא בייעול התפעול של הרשת: הוספת חוכמה לרשת. כך, הבינה המלאכותית תביא לכך שהרשת תפעל כמו מכונית אוטונומית", כך אמר ולדימיר אורייב, מוביל טכנולוגיות AI, ג'וניפר (Juniper Networks) לאזור EMEA (אירופה, המזה"ת ואפריקה).

אורייב דיבר בכנס לקוחות שערך הסניף הישראלי של ענקית התקשורת. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים נערך היום (ד') (ד') בתל אביב, בהשתתפות עשרות מלקוחות החברה.

לדברי אורייב, "מערכי ה-IT בארגונים ניצבים בפני שלל אתגרים: הראשון, הנתונים, שכבר לא נמצאים רק בדטה סנטר, אלא גם בענן ובסביבות מרובות עננים. השני הוא כמות המידע הארגוני, העולה בעשרות אחוזים בכל שנה, כשתקציב המחשוב אינו גדל בהתאמה. השלישי, באבטחה – היקף מתקפות הסייבר ברחבי העולם מזנק באלפי אחוזים. בעולם הרישות, נדרשים פישוט וייעול התפעול של הרשת הארגונית, לצד הבנת חוויית המשתמש ושיפור שלה".

לפי אורייב, "הכנסת בינה מלאכותית מסייעת לארגונים בשני מישורים: משך הזמן לפתרון התקלות מתקצר משמעותית, משעות לדקות ספורות, בשיעור ממוצע של כ-90%, מה שמעלה את התפוקתיות בארגון. זאת, לצד יכולת מענה פרואקטיבי לתקלות – הבנה היכן חוויית המשתמש לא טובה. כך, מנהל הרשת יודע לדגום ולהביט על כל היבטי הרשת, עם תיקון אוטומטי".

"אנחנו מציעים לארגונים פתרון AI שמבטיח את חוויית המשתמש ואת השליטה על כל הרשת. ארגון נדרש לשליטה על הרשת לכל אורכה, כדי לדעת על בעיות אבטחה או קישוריות, ומהו השורש הבעיה", סיכם אורייב, "מנהלי המחשוב והתשתיות חייבים לאמץ טכנולוגיות AI. אנחנו מציעים אסטרטגיה שכזו, על בסיס פתרון MIST, שג'וניפר רכשה ב-2019.

היא פיתחה מנוע AI בשם Marvis . בליבת הפתרון יש מנוע לימוד מכונה, מבוסס שפה טבעית, המפשט את ההקמה והתפעול של רשתות, באמצעות לימוד רציף שלהן, וביצוע תיקונים אוטומטיים וניהול עצמי של כלל סוגי הרשתות – מנקודת בקרה אחת".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איש אחד

    מאד קשה לקרוא כתבות.ים עם מילים.ות שבנויים.ות על ניבי לשון של זכר ונקבה. תנסו בבקשה להקל את החיים היפים.ות שלנו ולתת לנו לקרוא בנחת בלי נקדות.ים באמצע המילים.ות. תודה לכם.ן

אירועים קרובים