הערכות: ג'ו טוצ'י, מנכ"ל EMC – המועמד המוביל להחליף את מארק הארד כמנכ"ל HP

"HP זקוקה לאדם שיוכל להכניס רוח רעננה בתרבות הארגונית שלה, וזה בדיוק מה שעשה טוצ'י ב-EMC", אמר אחד האנליסטים ● אנליסט אחר אמר שיש "דמיון בולט" בין טוצ'י להארד ● עם זאת, ישנן גם הערכות שלפיהן לא בטוח שהוא יקבל על עצמו את התפקיד, שכן "הוא קרוב לגיל פרישה, והאגו שלו לא תפוח"

ג'ו טוצ'י עשוי לעבור בקרוב מ-EMC ל-HP, ולהחליף בתפקיד את המנכ"ל המודח, מארק הארד – כך מעריכים משקיפים. הם רואים בטוצ'י כאחד המועמדים המובילים להחליף את הארד, שנאלץ לפרוש בסוף השבוע בבושת פנים מתפקידו, לאחר שהחלו לצוץ שמועות על כך שעובדת קבלן מאשימה אותו בהטרדה מינית.

"HP זקוקה לאדם שיוכל להכניס רוח רעננה בתרבות הארגונית שלה, וזה בדיוק מה שעשה טוצ'י ב-EMC", אמר סת האריס, שעוסק בגיוס בכירים, לבוסטון הראלד (Boston Herald). מחזור המכירות השנתי של EMC מסתכם בכ-14 מיליארד דולרים, בהשוואה למחזור של 114.6 מיליארד דולרים ל-HP.

EMC סירבה להתייחס לעתידו של טוצ'י, בן ה- 62. טוצ'י עצמו הודיע בעבר, כי בכוונתו להישאר במשרת מנכ"ל EMC לפחות עד 2012.

אננד ברואה, אנליסט מחברת .Brean, Murray, Carret & Co, שעוקב הן אחרי EMC והן אחרי HP, רואה "דמיון בולט" בין טוצ'י לבין הארד. לדבריו, שניהם התמקדו בהרחבת הפעילות העסקית של החברות שבראשן עמדו, תוך מתן דגש לחיסכון בהוצאות. ברואה הוסיף, כי טוצ'י יודע היטב כיצד להתמודד עם משברים, שכן הוא התמנה למנכ"ל EMC ב-2001, לאחר התפוצצות בועת ההיי-טק. "אני מאמין שטוצ'י הוא מועמד סביר למשרה של הארד", אמר.

עם זאת, סטיב דופלסי, מנהל חברת הייעוץ Enterprise Strategy Group, תהה האם טוצ'י יסכים לקבל על עצמו את המשרה. "אין ספק שטוצ'י הוא בחירה מצוינת, אבל הוא קרוב לגיל הפרישה, האגו שלו אינו תפוח ולא בטוח שהוא יראה בכך הצעה אטרקטיבית", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים