המהפכה של טוויליו בעולמות ה-Customer Engagement

מימין: יניב כהן, ינאי מילשטיין, יונתן רוזן, חן בלטי.

60 לקוחות מעולמות הטכנולוגיה/חדשנות/מוקדים הגיעו השבוע למשרדי קבוצת אמן לאירוע לקוחות שערכה החברה, כדי לשמוע וללמוד על העתיד בעולמות ה-Customer Engagement, וקיבלו הצצה למודל העבודה החדש והייחודי של טוויליו (Twilio), המיוצגת על ידי הקבוצה.

חוץ מאוכל טוב, אלכוהול ומינגלינג, נהנו עשרות המשתתפים מהרצאות שנועדו להעשיר את הקהילה בתכנים השונים.

יניב כהן, מנהל פעילות טוויליו בקבוצת אמן, סיפר על הדור הבא של מערכת ה-Customer Engagement של טוויליו – ה-Opti-Channel, ובהרצאתו דן בשאלה כיצד הארגון נערך לפגוש את הלקוח בערוץ האופטימלי, איך פונים ללקוח בערוץ הנכון, ומהו הזמן הנכון.

הרצאות נוספות היו של שתי מרצות מלונדון, אשר כל אחת בתחומה סיפרה על מוצרי טוויליו החדשים בתחום שירות הלקוחות, לפני קיום האינטראקציה ואחריה.

ההרצאה האחרונה הייתה של שירלי גרתי הראל, בעלים משותפים של קבוצת אפליקיישן קר (Application care), שהסבירה על סוגי פרדיגמות והשימוש בבינה תפעולית במוקדי דיגיטל לייעול המענה האישי ללקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים