העצמת ארגונים באמצעות Automic Automation
מומחי אוטומציה ממגוון חברות וארגונים השתתפו ביום עיון של חטיבת ברודקום-תוכנה ב-נספרו (NessPRO), קבוצת מוצרי התוכנה של נס (NESS), המשמשת כנציגה בלעדית בישראל של מוצרי קבוצת התוכנה של ברודקום.
יום העיון התמקד ב-Automic Automation – פלטפורמת האוטומציה הפתוחה של ברודקום, המבצעת אוטומציה של תהליכים עסקיים, אפליקציות ותשתיות, ללא קשר למורכבות או מיקום, הן On-Premises והן בענן.
רון הולצמן, מנהל מכירות פתרונות בחטיבת ברודקום-תוכנה ב-נספרו, ציין כי ל-Automic יש למעלה מ-3,000 לקוחות ברחבי העולם, במגוון רחב ביותר של ענפים, ובהם 700 מוסדות פיננסיים.
"ברודקום מחוללת מהפכה באמצעות ה-Automation Marketplace"
קאי ויארדה (Kaj Wierda) מנהל מוצר Automic Automation בברודקום, דיבר על חזון האוטומציה ואמר כי המטרה היא לפשט ולשפר תהליכי אוטומציה על פני שכבות מגוונות של שירותים בסביבות היברידיות וענן. חזון זה שואף לחבר מערכות אוטומציה מבודדות ולהבטיח אספקה חלקה של שירותים דיגיטליים. ויארדה הוסיף כי כדי לאפשר פיתוח אוטומציה קל ויעיל יותר, קיים מגוון רחב של אינטגרציות עם פלטפורמות ענן מובילות כמו AWS, Azure ו-GCP. אינטגרציות אלו מאפשרות למפתחי אוטומציה להפחית את כמות הקוד הנדרשת להשגת יעדי האוטומציה.
עוד ציין ויארדה כי מפתחי אוטומציה יכולים כיום לעבוד בשפות שונות. על מנת לטפח שיתוף פעולה ויעילות, הם יכולים לשתף ולעשות שימוש חוזר בפתרונות אוטומציה ברחבי הארגון. גישה זו לדמוקרטיזציה של האוטומציה מאפשרת לצוותים למנף פתרונות קיימים.
ויארדה הוסיף ואמר כי ברודקום מחוללת מהפכה באמצעות ה-Automation Marketplace, צומת המאפשר גישה למגוון רחב של פתרונות אינטגרציה שמציעה ברודקום. כיום יש לברודקום מאות אינטגרציות ומספרן הולך וגדל. מבחר זה מבטיח שללקוחות ולשותפים תהיה גישה למגוון רחב של אפשרויות אינטגרציה שיתאימו לצרכים הספציפיים שלהם.
עומר נורי, מומחה Automic בחטיבת ברודקום-תוכנה ב-NessPRO, ניתח מקרים בהם לקוחות בחרו ליישם את Automic Automation. באחת הדוגמאות סיפר נורי כי הלקוח ביקש להפחית משמעותית את זמן ההתאוששות מאירועים ולשפר את הזמינות הכוללת של המערכות. הארגון גם סבל ממחסור מתמיד בכוח אדם, וביקש לשדרג את צוותי התמיכה מרמה 1 (L1) לרמה 2 (L2) ולשלב את המומחיות שלהם בתפעול ובתהליכי האינטגרציה. השימוש ב-Automic הניב תוצאות יוצאות דופן: מרכז התפעול שדרש קודם לכן נוכחות של חמישה עובדים, ירד לעובד אחד; התאוששות מתקלות, שארכה 15 דקות, ירדה ל-5 דקות בלבד. גם נוף האירועים עבר מהפך. בעוד בעבר, האירועים העיקריים נסבו סביב נפילת שירותים, תקלות תצורה ושטח דיסק שנגמר, לאחר יישום Automic האירועים העיקריים סובבים בעיקר סביב באגים ופגמים. בנוסף לכך ירד גם מספר ההתרעות הקריטיות בלילה מ-17 ל-3.
פלטפורמת הניטור AAI
יום העיון הסתיים בהרצאתו של ג'ון היאט (Jon Hiett), מומחה לפתרונות אוטומציה בברודקום. היאט הקדיש חלק ניכר מהרצאתו ל-AAI (ר"ת Automation Analytics & Intelligence), שהוא פתרון חדשני של ברודקום הרותם יכולות אנליטיקה מתקדמות כדי לספק תובנות ואוטומציה חכמה.
AAI מספק פלטפורמת ניטור המאפשרת לארגונים לעקוב ולחזות בתהליכים העסקיים האוטומטיים שלהם על פני פלטפורמות שונות ומספק נקודת מבט מרוכזת. כמו כן, AAI מעצים ארגונים לקבל תובנות חשובות החל מפעולות האוטומציה של ה-workload ועד לניהול פרואקטיבי של SLA (אמנת שירות), מתן התרעות יזום, לוחות מחוונים בשירות עצמי וכן קישור של תהליכי אוטומציה עם תחומים עסקיים. בנוסף, AAI מאפשר חיזוי, מידול ואופטימיזציה של תהליכים אוטומטיים בעזרת נתוני זמן אמת ונתונים היסטוריים, על מנת למנוע בעיות לפני שהן מתרחשות.
בסיום הכנס אמר זוהר פרל, מנהל חטיבת ברודקום-תוכנה, כי ההשתתפות המרשימה של לקוחות Automic בישראל באירוע, ובמיוחד המעורבות שלהם במהלך היום, מהוות הוכחה כי אוטומציה מלאה של תהליכי ליבה מקצה לקצה הינה נושא משמעותי, עם תרומה ברורה ומוכחת לשיפור היעילות העסקית בכל ארגון ומגזר.