מאסק נגד צוקרברג בפרק חדש: מטא גנבה סודות מסחריים של טוויטר

טוויטר, ומאסק בראשה, מאיימים בתביעה נגד מטא ומארק צוקרברג בגין גניבת סודות מסחריים באמצעות שכירת עובדים שעזבו את טוויטר

מאז שרכש אותה, X איבדה חצי מהכנסות הפרסום שלה. אילון מאסק, הבעלים.

 

 

 

 

לאחר שהשתלט על טוויטר, אילון מאסק פיטר כמחצית מעובדי החברה ובהם גם מנהלים בכירים, מה שאולי עזר למטא ליצור פלטפורמת מדיה חברתית מתחרה מבוססת טקסט.

במכתב אזהרה ששלחה טוויטר למארק צוקרברג בסוף השבוע, היא מאשימה את החברה בהעסקת עשרות עובדים לשעבר כדי ליצור אפליקציית "העתק", וטוענת, כי מטא עוסקת ב"ניצול שיטתי, מכוון ובלתי חוקי של הסודות המסחריים של טוויטר וקניין רוחני אחר".

זאת לאחר שתבעה יום קודם לכן את פירמת עורכי הדין שייצגה את טוויטר ואילצה את מאסק להמשיך ברכישת הפלטפורמה ב-44 מיליארד דולר, בעת שניסה להתחמק מן הרכישה בטענות שונות. בתביעה שהוגשה בבית המשפט העליון בסן פרנסיסקו, טוענת טוויטר, ומאסק בראשה, כי החברה, שלא הייתה אז בבעלותו, ניצלה לקוח "שנשאר ללא הגנה על ידי נאמנים שאיבדו את המוטיבציה שלהם לפעול לטובת טוויטר עד למכירתה הקרובה". טוויטר תובעת החזר של 90 מיליון דולר.

במכתב האזהרה ששלחה, טוענת טוויטר, כי יש לה "חששות רציניים" שמטא גנבה סודות מסחריים באמצעות שכירה סלקטיבית של עובדים לשעבר והדגישה, כי בכוונתה "לאכוף בקפדנות את זכויות הקניין הרוחני שלה". בנוסף, טוויטר מזהירה את מטא, שאסור לה להשתמש בנתונים שלה על עוקבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים