נטפליקס מתרחבת לתחום משחקי הענן

חברת הסטרימינג השיקה גרסת בטא כפיילוט, אך ללא ספק מעוניינת לחדור גם לזירה נוספת ולא להסתפק בעסקיה בתחום הזרמת תכני הטלוויזיה, שבו היא נאבקת מול מתחרות עקשות כמו דיסני+ או אמזון פריים וידיאו או אפל TV

תנסה את כוחה בזירת הגיימינג בענן. נטפליקס.

נטפליקס (Netflix) מנסה את כוחה בזירה חדשה – משחקי הענן. החברה השיקה שירות משחקי ענן במתכונת בטא מוגבלת, המעניקה למספר קטן של מנויים בבריטניה ובקנדה גישה לשני משחקים בלבד, כפיילוט: Oxenfree של Night School Studio ו-Mining Adventure של Molehew.

השירות זמין כעת בטלוויזיות נבחרות, אך יגיע גם למחשבים הנייחים (ל-PC ול-Mac) בשבועות הקרובים דרך אתר האינטרנט של נטפליקס בדפדפנים נתמכים. כדי לשחק משחקים בטלוויזיה, המשתמשים יצטרכו להשתמש בסמארטפון שלהם כ-שלט, ואילו בגרסאות שולחן העבודה השחקנים יכולים להשתמש במקלדת ובעכבר לשם כך.

תחרות מאסיבית משלל שירותי סטרימינג. אילוסטרציה.

תחרות מאסיבית משלל שירותי סטרימינג. אילוסטרציה. צילום: BigStock

נטפליקס עדיין בשלבים המוקדמים במסע הגיימינג

"מאז 2021, כאשר הוספנו משחקים ניידים לנטפליקס, התמקדנו ביצירת חווית משחק נהדרת עבור המנויים שלנו", אמר מייק ורדו, סמנכ"ל המשחקים של נטפליקס. "המטרה שלנו תמיד הייתה שיהיה משחק לכל אדם, ואנחנו עובדים קשה כדי לפגוש את המנויים היכן שהם נמצאים עם שירות נגיש, חלק ושנמצא בכל מקום". ורדו הוסיף כי נטפליקס עדיין בשלבים המוקדמים במסע הגיימינג שלה, אך נרגשת מהאפשרות לשמח את משתמשיה ולהציע להם את המשחקים בענן.

השקת שירות משחקי הענן של נטפליקס נחשבת מהלך משמעותי עבור החברה, שכן היא מעוניינת להתרחב מעבר לעסקי הסטרימינג המסורתיים שלה לשוק הגיימינג הלוהט. ענקית הסטרימינג מתמודדת באחרונה עם תחרות הולכת וגוברת מצד שירותי סטרימינג אחרים, כמו דיסני+ ו-HBO Max, כששירותי הזרמה אלו מציעים כבר גם תוכן משחקים. כל זאת כשעולם תכני הטלווויזיה נראה כהולך ומאבד גובה. על ידי הצעת משחקים בענן, נטפליקס מקווה למשוך אליה מנויים חדשים ולהשאיר את הקיימים מעורבים (engaged), גם אם עניינם בתכני הטלוויזיה שלה ירד.

נזכיר כי לפני נטפליקס עומד אתגר גדול בזרת הגיימינג בענן. ענקית הטכנולוגיה גוגל נכשלה כישלון חרוץ כשניסתה לחדור לתחום המשחקי הענן עם שירות גוגל סטדיה (Google Stadia) שלה, אותו פתחה ב-2019 אך נאלצה לסגור סופית בינואר השנה, פשוט עקב אי הצלחה בתחום.

לא ברור בינתיים מתי יתרחב הפיילוט ומתי יוצעו המשחקים במקומות נוספים בהם פעילה נטפליקס, כמו בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים