מחקר: רוב הישראלים מתנהלים פיננסית באמצעות המובייל

שני מחקרים צרכניים שערכה ויזה לקראת ראש השנה, העוקבים אחר הרגלי השימוש של הישראלים באמצעי תשלום דיגיטליים ובכרטיסי אשראי מעלים, כי 70% מתנהלים פיננסית על בסיס קבוע באמצעות המובייל

מתנהלים פיננסית באמצעות המובייל.

הישראלים מנהלים כמעט את כל ההתנהלות הפיננסית שלהם במובייל והם חובבי המרת נקודות וקאש בק – כך עולה משני מחקרים צרכניים שערכה ויזה (Visa) לקראת ראש השנה, העוקבים אחר הרגלי השימוש של הישראלים באמצעי תשלום דיגיטליים ובכרטיסי אשראי.

המחקרים, שנערכו באמצעות גיאוקרטוגרפיה וסאפיו (SAPIO) מעלים, כי כמעט מחצית מהמשתתפים הצהירו שהם משתמשים בטלפון שלהם כדי לבצע את רוב התשלומים או את כולם. 71% משתמשים בבנקאות סלולרית על בסיס קבוע, 45% מעבירים כסף בין חברים, 44% משלמים בטלפון הנייד עבור חניה ו-41% משתמשים בו לתשלום עבור שירותים ומוצרים. לבסוף, 17% קונים באמצעות רכישה מתוך האפליקציה וכ-12% משתמשים במכשיר הנייד שלהם כדי לשלם עבור המונית שלהם.

עוד עולה, כי 56% מהנשאלים ממירים נקודות כדי שישמשו להטבות, כמו רכישת מוצרים, שוברי מתנה וכרטיסי בידור, ו-69% מהמשתתפים ציינו, שישתמשו יותר באמצעי תשלום דיגיטליים בקניות אם יציעו להם הנחות או החזר כספי (67%) או אם יקבלו הטבות ופרסים (59%).

לפי 55% מהמשיבים, הסיבה העיקרית לבחירה בתשלומים דיגיטליים היא קלות המעקב אחר ההוצאות. 40% אמרו כי תשלומים דיגיטליים מונעים את הסיכון לאובדן מזומנים, ו-38% אמרו כי בחירה בתשלומים דיגיטליים מבטיחה פיצוי במקרה של הונאה.

גרי לסקי, מנכ"ל ויזה בישראל, אמר, כי "השימוש בתשלומים הדיגיטליים ממשיך לצמוח, והם מהווים חלק מחיי היום יום שלנו, הן בקניות הפיזיות, והן באונליין. ויזה פיתחה פתרונות חדשניים של תשלומים דיגיטליים המבוססים על יכולותיה לחבר בין אנשים לעסקים. החוזקה שלנו ביצירת שיתופי פעולה עם ערכים מוספים בעולמות הפיזיים ובאונליין גם יחד מקבלים משנה תוקף במחקרים אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים