כששר התעשייה והמסחר הבחרייני נפגש עם דיוויד סולומון

מימין: עבדאללה בן עאדל פח'רו - שר התעשייה והמסחר הבחרייני, ד"ר חאלד אל אלוואי - עוזר שר התעשייה הבחרייני, דיוויד סולומון - יו"ר קבוצת סולומון; היבה טריף - סגנית שגריר ישראל בבחריין, עוזרת השגריר הישראלי בבחריין.

דיוויד סולומון, יו"ר קבוצת סולומון קפיטל, הנמנית עם חברות הייעוץ העסקי מהפעילות ביותר באזור המפרץ, נפגש עם עבדאללה בן עאדל פח'רו, שר התעשייה והמסחר הבחרייני, במשרדו של השר, והשניים דנו בנושאים בעלי עניין משותף.

השר פח'רו הדגיש את אקלים ההשקעות הייחודי של בחריין, וציין את ההתפתחויות המתמשכות של אסטרטגיות הכלכלה והפיתוח השאפתניות שלה, המכוונות לכלכלה בת קיימא, שתרמה למשיכת השקעות בינלאומיות רבות.

השר שיבח את סולומון קפיטל על פעילותה הייחודית והחשובה בתחום יצירה וקידום של עסקאות רבות היקף בין ישראל למדינות המפרץ, ובמיוחד עם בחריין.

יו"ר קבוצת סולומון הדגיש באוזני השר את החשיבות שהוא רואה בהגברת המארג העסקי בין ישראל למדינות האזור ואת חשיבות הידוק הקשר והדיאלוג בין גורמי הממשל לבן המגזר העסקי כבסיס להאצת התהליך. סולומון המשיך והדגיש את מחויבות קבוצתו – שהינה מהפעילות באזור ומקדמת הלכה למעשה עסקאות רבות עבור חברות ישראליות ובינלאומיות – להגביר את פעילותו באזור, ליזום ולהוביל עסקאות השקעה ושיתוף פעולה עסקי רבות היקף בתחומים מגוונים, כאשר לתחום הטכנולוגי חשיבות רבה.

סולומון ציין, כי "אין ספק כי בחריין הינה שער כניסה איכותי, המתאים לעסקים במדינות המפרץ, כולל ערב הסעודית, לחברות בינלאומיות רבות, כולל חברות ישראליות, הרואות במדינות המפרץ שוק יעד אסטרטגי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים